H Irmscher διατηρεί τόσο ισχυρούς δεσμούς με την Opel, που έχουν σφυρηλατηθεί σε διάστημα 54 χρόνων. Από το 1968, όταν και ιδρύθηκε ο βελτιωτής από το Ρεμσχάλντεν, μέχρι σήμερα, τα περισσότερα αυτοκίνητα του Γερμανού κατασκευαστή έχουν δεχτεί τις περιποιήσεις του, ενώ άλλα έχουν σημειώσει και μεγάλες επιτυχίες στους αγώνες. Με τέτοια παράδοση από πίσω, δεν θα μπορούσε να μην λάβει τις ανάλογες «βιταμίνες» το νέο Astra.
H 6η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου αποκτά νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη, τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης, αυτοκόλλητα σε καπό-πόρτες (προαιρετικά), αεροτομή και ελατήρια χαμηλώματος, αποκτώντας ακόμα περισσότερο δυναμισμό στη σχεδίαση και τα οδηγικά χαρακτηριστικά. Η Irmscher προσφέρει 3 διαφορετικά σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, που διατίθενται σε διάσταση 18 ή 19 ιντσών.
Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε πλουσιοπάροχες δόσεις αλουμινίου και απομίμησης ανθρακονημάτων σε ταμπλό, κεντρική κονσόλα, λεβιέ και πεντάλ, μετά των αναλόγων ραφών σε καθίσματα και επενδύσεις.
Αλλαγές δεν αναφέρονται ούτε στα μηχανικά μέρη, οπότε η ισχύς των κινητήρων παραμένει σε εργοστασιακά επίπεδα. Θυμίζουμε πως το Astra L εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ, με ισχύ 110 ίππους και 205 Nm ροπής ή 130 ίππους και 230 Nm ροπής. Yπάρχει επίσης ένας diesel 1.5 λτ. με 130 ίππους και 300 Nm ροπής, αλλά και ένας υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος PHEV (12,4 kWh) στα 1.6 λτ, ο οποίος αποδίδει 180 ίππους και 360 Nm ροπής.