Ο 4G63 είναι ο πιο ιστορικός και σημαντικός κινητήρας στην ιστορία της Mitsubishi, αλλά και ένας από τους μεγαλύτερους θρύλους που έχει μπει σε μηχανοστάσιο. Ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο έγινε μύθος μέσα από τις 9 γενιές του Lancer Evo (άλλο μοτέρ στο Evolution X), αλλά και τα πρωταθλήματα που κατέκτησε στο WRC. Το εν λόγω σύνολο αποδείχθηκε και μεγάλος λάτρης της βελτίωσης, φτάνοντας σε αρκετές περιπτώσεις πάνω από τα 1.000 άλογα. Εφαρμογές υπερκυβισμένες για τέτοια επίπεδα ισχύος, στα 2.3 λίτρα.
Η HKS έχει δημιουργήσει (και συνεχίζει) άπειρα προϊόντα για τον 4G63, όμως για πρώτη φορά εξέλιξε ολοκληρωμένο κιτ υπερκυβισμού – και μάλιστα, συνοδευόμενο από εγγύηση. Η ιαπωνική φίρμα προσφέρει ολοκαίνουργιο μπλοκ με 0,5 χλστ. μεγαλύτερη διάμετρο και 8 χλστ. αυξημένη διαδρομή (96 χλστ. από 88), σφυρήλατα πιστόνια με διπλή στρώση επικάλυψης μολυβδαινίου στις «φούστες» και κεραμική επίστρωση, μεγαλύτερες οπές λίπανσης και νέες μπιέλες, μαζί με καινούργιο στρόφαλο. Οι αλλαγές αυτές έχουν ανεβάσει τη συμπίεση στο 9,0:1 (από 8,8), με τα εξαρτήματα να συνοδεύονται από εγγύηση ενός έτους. Ωστόσο, κίνηση αυτή της HKS είναι περισσότερο συμβολική, παρά μπορεί να χρησιμεύσει σε περίπτωση τυχόν βλάβης.
Κι αυτό, διότι κανένα άλλο μηχανικό μέρος που συνιστά κομμάτι βελτίωσης στον κινητήρα, δεν περιλαμβάνεται στο κιτ. Ούτε τουρμπίνα, ούτε εγκέφαλος, ούτε intercooler. Άπαξ και μπει οποιοδήποτε από αυτά στο stroker kit της HKS, η εγγύηση αυτομάτως πάει