Η νέα BMW X5 διακρίνεται για το δυναμισμό των γραμμών της, αλλά πάντα το καλό μπορεί να γίνεται καλύτερο. Άμα αναλαμβάνει η AC Schnitzer μάλιστα; Τότε τα αποτελέσματα είναι εγγυημένα.
Ο πασίγνωστος Γερμανός βελτιωτής είπε να κάνει ακόμα πιο θελκτικό το βαυαρικό SUV, πιάνοντας όλες τις εκδόσεις πλην X5 M – γιατί και οι απλές X5 έχουν ψυχή. Οι αεροδυναμικές προσθήκες στους προφυλακτήρες (splitter μπροστά-διαχύτης πίσω), τα πλαϊνά (ποδιές) και την οροφή (αεροτομή) ενισχύουν τόσο το παρουσιαστικό, όσο και τον τρόπο που το αμάξωμα της πληθωρικής Βαυαρής διαχειρίζεται τον αέρα. Οι 22άρες AC5 Flowforming ζάντες περιβάλλονται από ελαστικά 275/35 εμπρός- 315/30 πίσω και συνοδεύονται από αποστάτες, για να γεμίσουν ασφυκτικά τους θόλους και να αυξήσουν το πλάτος κατά 12 χλστ.
Την εμφάνιση, αλλά και το στήσιμο, τονώνουν τα κιτ χαμηλώματος, που εξαρτώνται από την έκδοση. Η X5 40i, ας πούμε, έρχεται πιο κοντά στην άσφαλτο κατά 15-25 χλστ. Οι 30d, 40d και M60i κατά 20-30 χλστ. μπροστά και 15-25 χλστ. πίσω. Όπως και να έχει, το look και το σετάρισμα των αναρτήσεων βρίσκονται σε αρμονία με τη δυναμική της AC Schnitzer, η οποία αναβαθμίζει και τους κινητήρες. Ο 3.0λιτρος ντίζελ εξακύλινδρος biturbo αποκτά νέο εγκέφαλο και εξάτμιση, ανεβαίνοντας στα 382 άλογα και τα 780 Nm (από 352 ίππους και 720 Nm εργοστασιακά), ενώ ο επίσης 3.0λτ. διτούρμπινος straight six βενζινοκινητήρας της plug-in hybrid 50eX δέχεται τις ίδιες περιποιήσεις, βοηθώντας στην αύξηση της συνδυαστικής ισχύος στα 551 άλογα και 800 Nm (από 489 άτια και 700 Nm).