Το Hyundai i20 αποτελεί μια από τις δημοφιλέστερες παρουσίες των ελληνικών δρόμων, παραλαμβάνοντας τη σκυτάλη από το επίσης πετυχημένο Getz. Οι 2 γενιές του (συν την άρτι παρουσιασθείσα τρίτη, που θα έρθει τους επόμενους μήνες) αγαπήθηκαν από το ελληνικό κοινό, με τον 1.100άρη ντίζελ να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του κλίματος.
Δείτε ακόμα: Οι επιδόσεις του νέου Hyundai i20
O τρικύλινδρος πετρελαιοκινητήρας αποδίδει από το εργοστάσιο 75 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 180 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., ταιριάζοντας ιδανικά με τις απαιτήσεις του αμαξώματος και των αναγκών της κατηγορίας. Ο εξαιρετικός ντίζελ των Κορεατών, πάντως, δεν λέει «όχι» σε βελτιώσεις. Η ολλανδική KC Performance προσφέρει επαναπρογραμματισμό της ECU, που ανεβάζει την ισχύ στα 114 άλογα και τα 300 Nm – στα ίδια επίπεδα δηλαδή, με τον 1.600άρη CRDi (εδώ η δοκιμή του στο i30 ντίζελ). Για την ακρίβεια, η ροπή είναι κατά 20 Nm μεγαλύτερη!
Διαβάστε επίσης: Έτσι θα είναι το Hyundai i20 N των 200 ίππων
Το i20 των φωτογραφιών απευθύνεται στους πιο απαιτητικούς, που θέλουν να δηλώνουν το γκάζι. Διαθέτει body kit της Tigeron, αποτελούμενο από προσθήκες στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, νέα φώτα ομίχλης, πλαϊνές ποδιές, αυτοκόλλητα, αεροτομή και ελατήρια χαμηλώματος της H&R. Το συνολικό κόστος ανέρχεται στις 1.050 ευρώ, ενώ μαζί με τα αυτοκόλλητα φτάνει τις 1.428 ευρώ. Η τιμή για το «τσιπάρισμα» του κινητήρα ανέρχεται στα 399 ευρώ, φτάνοντας τα 1.827 στο σύνολο. Αριθμός καθόλα λογικός, δεδομένης της ενίσχυσης του i20 τόσο εμφανισιακά, όσο και μηχανικά.
Δείτε ακόμα: Το νέο Hyundai i30 N Line στο μικροσκόπιο (+video)