Honda S660 Mugen με στοιχεία Yamaha

Το S660 έχει κερδίσει τον χαρακτηρισμό «S2000 τσέπης». Μάλιστα, αυτή τη στιγμή, το μικρό διθέσιο είναι το μοναδικό roadster στην γκάμα της Honda. Και η Mugen φροντίζει να το φέρει ακόμα πιο κοντά στο S2K, τουλάχιστον από πλευράς χαρακτήρα.

Διαβάστε επίσης: Ποια πρωτιά κατείχε το Honda S2000;

Για την ακρίβεια, ο φημισμένος Ιάπωνας βελτιωτής δεν βάζει μόνο τις δικές του πινελιές. Η Yamaha συνεισφέρει στην τόνωση του S660, μέσω του τμήματος Performance Dampers. Όπως φανερώνει το όνομα, ο κόσμος των δύο τροχών συναντά αυτόν των τεσσάρων στην ανάρτηση του μικρού Honda. Η Yamaha τοποθετεί νέα αμορτισέρ πίσων, αλλά και σκληρότερα σινεμπλόκ, ενώ η διάσταση των τροχών (165/55/15 εμπρός και 195/45/16 πίσω) επίσης προέρχεται από δοκιμές των «Τριών Διαπασών».

Δείτε ακόμα: Honda Civic Type R από τη Mugen προκαλεί τρόμο!

Η Mugen αναλαμβάνει το οπτικοακουστικό πακέτο, μέσω των νέων προφυλακτήρων, των κατάλληλα διαμορφωμένων sideskirts και της αναβαθμισμένης εξάτμισης. Στο μηχανοστάσιο δεν έχει μπει χέρι, οπότε  ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος των 658 κ.εκ. εξακολουθεί να αποδίδει 64 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 104 Nm ροπής στις 2.600 σ.α.λ. συνδυαζόμενος είτε με χειροκίνητο 6άρι, είτε με κιβώτιο CVT διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης. To βάρος στο χειροκίνητο δεν ξεπερνά τα 830 κιλά, με το μήκος να σταματά στα 3.395 χλστ., το πλάτος στα 1.475 χλστ., το ύψος στα 1.180 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.285 χλστ.

Διαβάστε επίσης: Γνωρίζετε ότι η Yamaha έχει ασχοληθεί με αυτοκίνητα;

 

Get it on Google Play Download on the App Store