Οι Γερμανοί δείχνουν μεγάλη αγάπη στη βελτίωση ιταλικών αυτοκινήτων. Η Novitec είναι χρόνια στο «δροσερές», αναβαθμίζοντας σχεδόν κάθε Ferrari που παρουσιάζεται. Η Manhart τελευταία φαίνεται να αναλαμβάνει τις Alfa Romeo και Lancia, αρχικά με την Giulia QV και τώρα με μια φοβερή πρόταση για την Delta Integrale.
O βελτιωτής από το Βούπερταλ πήρε μια Integrale 16V, την έντυσε σε μαύρο ματ χρώμα, έβαλε διακριτικά τα αυτοκόλλητα με το όνομα της φίρμας, τοποθέτησε μια τετράδα ωραιότατες 17άρες ζάντες της OZ Racing και ξαναβάφτισε το αυτοκίνητο σε «Integrale 400». Το όνομα μπορεί να παραπέμπει σε 400 άλογα από τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο, όμως η πραγματικότητα είναι 25 άλογα μακριά. Όχι ότι είναι λίγα ή ότι στερούν χαρακτήρα από τον προσανατολισμό της Ιταλίδας. Ίσα ίσα, που συνοδεύονται από βελτιώσεις σε φρένα, αναρτήσεις και ελαστικά.
Το αυτοκίνητο-δότης ήταν μια Integrale του 1990, με 57.500 χλμ. στο οδόμετρο. Ο κινητήρας πέρασε από ολικό rebuild, διαθέτοντας πλέον σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες, νέους εκκεντροφόρους, μεγαλύτερο τούρμπο, νέα αντλία βενζίνης και πολλαπλή εισαγωγής επιπέδου Group N, μαζί φυσικά με ολοκαίνουργιο σύστημα εξαγωγής. Η απόδοση έχει φτάσει τα 375 άλογα (από 200) και περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω ενισχυμένου 5τάχυτου κιβωτίου, σε συνεργασία με το εργοστασιακό σύστημα τετρακίνησης. Το coilover kit της KW και τα φρένα της Brembo αναλαμβάνουν το κοντρολάρισμα της υπερδιπλάσιας ισχύος, ενώ ενισχύσεις φέρει και το σασί.
Η τιμή για τη μία και μοναδική Manhart Integrale 400 τοποθετείται στις 129.900 ευρώ. Οι Γερμανοί δεν ανακοινώνουν κάτι, αλλά κάτι μας λέει ότι αν πάει κάποιος με τη Delta Integrale του και ζητήσει να μετατραπεί σε 400άρα, «όχι» δεν θα πουν.