Ο κινητήρας του GR Corolla έχει αποδείξει πως παράγει αρκετά περισσότερα άλογα από όσα δηλώνει η Toyota. Το δυναμόμετρο τοποθετεί το σθένος του G16E-GTS σημαντικά υψηλότερα από τους 304 ίππους των επίσημων αριθμών, ωστόσο όλοι περιμένουμε το κάτι παραπάνω από τους βελτιωτές. Εξάλλου, στο GR Yaris ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο έχει φτάσει να αποδίδει σχεδόν 550 ίππους στους τροχούς!
Ο Κορεάτης tuner VF Tuner ανακοίνωσε πως πρόσφατα ξεκλείδωσε τα μυστικά της ECU, κάτι που σημαίνει πως έρχονται προσθήκες στο στάβλο του μηχανοστασίου. Οι υπεύθυνοι της εταιρίας δηλώνουν πως εντός της εβδομάδας θα ξεκινήσουν οι πειραματισμοί με τους χάρτες ανάφλεξης και τις πιέσεις του τούρμπο, οπότε αν κρίνουμε από το ιστορικό του GR Yaris δεν θα αργήσουμε να έχουμε νέα. Στο GR Corolla ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο έχει διαφορετικό εγκέφαλο, για αυτό και δεν έχει υπάρξει μέχρι τώρα κάποια πρόταση από τη βελτιωτική σκηνή.
Στόχοι ισχύος δεν αναφέρονται, αλλά θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο πως το πρώτο βήμα θα πρέπει να είναι ένα πρώτο στάδιο γύρω στα 350 άλογα. Αριθμός που θα φέρει το ιαπωνικό hot hatch πάνω από τα Honda Civic Type R και VW Golf R, πράγμα που ζητούν αρκετοί κάτοχοι GR Corolla από τους βελτιωτές. Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον την άποψη της tuning ομηγύρεως από την Ιαπωνία για το GR Corolla.