Η βελτιωτική σκηνή λατρεύει τη Mercedes G-Class, με τις ακραίες/αγνώριστες προτάσεις να έρχονται κατά κύματα. Η Brabus χτύπησε δυο φορές τις προηγούμενες εβδομάδες, «τσιγκλώντας» όπως φαίνεται τη Mansory. Κι όταν ο -διαβόητος για τις υπερβολές- Γερμανός βελτιωτής μπει «στην πρίζα», τότε το αποτέλεσμα είναι αυτοκίνητα όπως η Gronos P850.
Έπειτα από τις περιποιήσεις της Mansory, το γερμανικό 4×4 αποκτά διχρωμία στο αμάξωμα, που το κάνει να μοιάζει πως αλλάζει από γκρι σε μαύρο, ένα καθόλου διακριτικό body kit (από σφυρήλατο ανθρακόνημα!), τεράστιες ζάντες (δεν ανακοινώνεται διάσταση, αλλά σίγουρα πάνω από 22 ίντσες), LED οροφής, καπό γεμάτο αεραγωγούς, αεροδυναμικές προσθήκες (όπου ξεχωρίζει η αεροτομή) και φωτιζόμενα στοιχεία στη μάσκα, που δίνουν ένα απαλό γαλάζιο χρώμα στις γρίλιες και το σήμα.
Η ίδια απόχρωση συναντάται στην καμπίνα, η οποία «πνίγεται» στις δερμάτινες επενδύσεις και τα ανθρακονήματα. Το γαλάζιο χρώμα καλύπτει σχεδόν κάθε σπιθαμή του εσωτερικού, καλύπτοντας όλο το ταμπλό, τα καθίσματα, τον «ουρανό», μέχρι και τις κολώνες. Βασικά, οτιδήποτε δεν είναι ανθρακονημάτινο ή οθόνη, είναι δέρμα ή alcantara γαλάζιου φινιρίσματος.
Η Mansory ενδέχεται να έχει επιλέξει αυτό το χρωματικό συνδυασμό μέσα-έξω, θέλοντας να κάνει νύξη με τα χρώματα των μονοθεσίων της Mercedes-AMG Petronas. Ο 4.0 V8 twinturbo της G 63 διαθέτει πλέον μεγαλύτερα τούρμπο, νέο εγκέφαλο, intercooler και μπεκ υψηλότερης παροχής, custom σύστημα εξαγωγής και μπόλικες ακόμα μετατροπές, φτάνοντας στο σημείο να διαψεύδει προς τα πάνω την ίδια, την ονομασία του μοντέλου. Η Gronos P850 δεν έχει 850 άλογα αλλά 900, συνοδευόμενα από 1.200 Nm ροπής! Ενδεικτικά, από το εργοστάσιο η G 63 έρχεται με 585 ίππους και 850 Nm. Η αύξηση στη δύναμη είναι τέτοια, που παρά τους 2+ τόνους βάρους βελτιώνει σχεδόν κατά 1 δλ. το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα: 4,5 δλ. η G 63, 3,6 δλ. η Gronos! Παρότι δεν αφορούν το αγοραστικό κοινό της Mansory, οι Γερμανοί ανακοινώνουν επίσης εκπομπές ρύπων και μέση κατανάλωση: 350 γρ.CO2/χλμ. και 14,7 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα.