Η νέα BMW Z4 εντυπωσιάζει σε εμφάνιση, οδηγικά χαρακτηριστικά και με τις επιδόσεις της, ειδικά στην κορυφαία έκδοση Z4 M40i. Κάτω από το μακρύ, πλατύ και χαμηλό εμπρός καπό της φιλοξενείται ο 3.0 λτ. εξακύλινδρος TwinPower Turbo βενζινοκινητήρας, απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων.
Δείτε ακόμη: Toyota Supra ρίχνει καρότσες στη BMW Z4 (+video)
Το σπορ καλοσμιλεμένο ρόουντστερ επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ισχυρότερη έκδοση προς το παρόν τουλάχιστον δεν υπάρχει, αλλά γι’αυτό φρόντισε η γερμανική εταιρία βελτιώσεων G-Power.
Για όσους λοιπόν την αποκτήσουν και θελήσουν ακόμα περισσότερη δύναμη, η G-Power προσφέρει 4 πακέτα αναβάθμισης. Το πρώτο με την ονομασία Performance Software V1, περιλαμβάνει νέο προγραμματισμό του εγκεφάλου και αυξάνει την ισχύ κατά 40 ίππους και 30 Nm ροπής (480 PS και 540 Nm). Το πιο «επιθετικό» πρόγραμμα ανεβάζει την απόδοση στους 410 ίππους και στα 580 Nm ροπής, χωρίς καμία αλλαγή στον κινητήρα.
Δείτε ακόμη: Νέα BMW Z4: Τιμές και εκδόσεις στην Ελλάδα
Στο τρίτο επίπεδο αναβάθμισης, η Z4 M40i φτάνει τους 450 ίππους και τα 640 Nm ροπής. Εδώ, εκτός από το νέο λογισμικό, τοποθετείται νέο σύστημα εξάτμισης μαζί με σπορ καταλύτες, καθώς και τροποποιημένο turbo με μεγαλύτερο intercooler. Στην κορυφαία έκδοση, η ισχύς αγγίζει τους 500 ίππους και τα 700 Nm ροπής με επιπλέον αλλαγές στην εξάτμιση, τα turbo και το intercooler. Από πλευράς επιδόσεων, η G-Power αναφέρει ότι ανάλογα το επίπεδο βελτίωσης, η Z4 M40i μπορεί να ξεπεράσει τα 300 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά το κόστος της μετατροπής των 500 ίππων, υπολογίστε 2.058,38 ευρώ για τον εγκέφαλο, 3.991,93 ευρώ για το τούρμπο, 2.275,16 ευρώ για την εξάτμιση και 1.966,77 ευρώ για το intercooler. Σύνολο: 10.292,24 ευρώ (τιμή Γερμανίας).
Εκτός από τις μηχανικές βελτιώσεις, υπάρχουν και αισθητικές, όπως είναι η τοποθέτηση νέων ζαντών σφυρήλατου αλουμινίου με διάμετρο 20 ίντσες και συνδυασμένες με ελαστικά 245/30 R20 εμπρός και 275/30 R20 πίσω.
Δείτε ακόμη: VW Amarok 306 PS για κόντρες σε αλώνια και σαλόνια!