Η BMW X5 M50i είναι από το εργοστάσιο ένα πανίσχυρο SUV, όμως από τη στιγμή που μοτέρ και κόσμος ζητούν βελτίωση, ο Dahler δεν δυσαρεστεί κανέναν.
Ο ελβετικός οίκος αναλαμβάνει να μετατρέψει την X5 σε διώκτη supercars, τόσο εμφανισιακά όσο και μηχανικά. Το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ο διαχύτης πίσω, η χαμηλωμένη ανάρτηση και οι τεράστιες πολυάκτινες μαύρες ζάντες αλουμινίου των 23 ιντσών, που ντύνονται με πολύ φαρδιά ελαστικά 305/30, σου δίνουν μονομιάς να καταλάβεις πως έχεις μπροστά σου ένα αυτοκίνητο με προοπτικές. Ανοίγοντας το καπό, πάσα υποψία επιβεβαιώνεται στο ακέραιο.
Ο γνωστός twinturbo V8 των 4.4 λίτρων, αποδίδει εργοστασιακά 530 ίππους και 749 Nm ροπής, εκτοξεύοντας το βαρύ αμάξωμα των 2.286 κιλών στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,1 δλ. και φτάνοντας μέχρι την ηλεκτρονικά περιορίζομενη τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα. Οι Ελβετοί αναπρογραμματίζουν τον εγκέφαλο και τοποθετούν νέα εξάτμιση, με απολήξεις 101 χλστ. κεραμικής επίστρωσης. Κατόπιν αυτών των ολίγων αναβαθμίσεων η ισχύς ανέρχεται στα 630 άλογα και 840 Nm, ξεπερνώντας μέχρι και την X5 M Competition (625 ίπποι και 750 Nm)! Κατά συνέπεια, αν και δεν ανακοινώνονται νούμερα επιτάχυνσης, το 0-100 χλμ./ώρα θα πρέπει να διαρκεί λιγότερο από τα 3,8 δλ. της Competition. Η τελική εξακολουθεί να τελεί υπό ηλεκτρονικά δεσμά , αλλά πλέον ο κόφτης επεμβαίνει στα 270 χλμ./ώρα.