Η Manhart έπιασε στα χέρια της τη M4 CSL και την μετέτρεψε στο πιο επιθετικό εμφανισιακά αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα, ενώ δεν παρέλειψε να την ανεβάσει και στα 702 άλογα.
Η MH4 GTR II είναι ίσως η πιο ακραία M4 που κυκλοφορεί από πλευράς εμφάνισης, με τις κόκκινες πινελιές να δημιουργούν μια «δαιμονική» αντίθεση με το μαύρο χρώμα του αμαξώματος. To ανθρακονημάτινο body kit -που αποτελείται από splitter και έξτρα ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, μεγαλύτερη διπλή αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, επίσης μεγαλύτερο διαχύτη και έξτρα ακροπτερύγια στον πίσω προφυλακτήρα- μετατρέπει το look της βελτιωμένης M4 CSL σε πραγματική δήλωση απειλής, βοηθούμενο από τις νέες πολυάκτινες 20άρες ζάντες (σε ελαστικά 275/30 μπροστά – 295/30 πίσω) και τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, προσφορά των ρυθμιζόμενων ελατηρίων της H&R.
Τα εργοστασιακά κεραμικά δισκόφρενα της CSL παραμένουν, αλλά ο Γερμανός βελτιωτής προσφέρει την επιλογή μεγαλύτερου σετ (πάντα κεραμικής εκτέλεσης). Κάτι που καλό θα ήταν να τεθεί σοβαρά υπόψιν από τους ενδιαφερόμενους, καθώς η ισχύς είναι πια 152 άλογα και 230 Nm υψηλότερη! O 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo έχει φτάσει στα 702 άλογα και τα 880 Nm ροπής, κατόπιν προσθήκης του εγκεφάλου MHtronic και νέας εξάτμισης, μετατρέποντας την MH4 GTR II ως την ισχυρότερη M4 στο πορτφόλιο της Manhart.