Τα κορυφαία μοντέλα της Audi της σειράς RS, ανεξαρτήτως έκδοσης έχουν κοινό στοιχείο τις υψηλές αποδόσεις και επιδόσεις, σε συνδυασμό με πολυτέλεια και υψηλά επίπεδα ασφαλείας. Από τα πιο ποθητά είναι και το ανανεωμένο Audi RS 4 Avant.
Δείτε ακόμα: Ασυγκράτητο Honda Civic Type R 511 ίππων (+video)
Το σπορ μεσαίο στέισον βάγκον το οποίο παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2019 προσφέρει όλα τα παραπάνω παραδοσιακά χαρακτηριστικά, συν πρακτικότητα. Κάτω από το καπό του φιλοξενείται ο V6 twinturbo των 2.9 λτ. με απόδοση 450 ίππων στις 5.700-6.700 σ.α.λ. και με ροπή 600 Nm στις 1.900-5.000 σ.α.λ. Το πανίσχυρο μοτέρ σε συνδυασμό με το 8άρι tiptronic επιταχύνει το βάρους 1.756 κιλών αμάξωμα από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Ασύλληπτο κράμα Peugeot 106 Rallye και Evo! (+video)
Για όσους πάλι θέλουν περισσότερη δύναμη, η ABT την ανεβάζει στους 530 ίππους και στα 680 Nm ροπής. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει νέα μονάδα ABT Engine Control (AEC), μαζί με πρόσθετο ψυγείο νερού και ένα κάλυμμα εισαγωγής αέρα. Επιπλέον μπορεί να τοποθετηθεί και intercooler.
Δείτε ακόμα: Αποκάλυψη του νέου Audi A3 Sportback
Εκτός από τη μηχανική αναβάθμιση, η ABT προσφέρει για το Audi RS 4 Avant και το αεροδυναμικό κιτ ABT Aero Components, με τμήματα κατασκευασμένα από ανθρακόνημα. Ακόμα, τοποθετείται ανοξείδωτο σύστημα εξάτμισης με τέσσερις απολήξεις από ανθρακόνημα διαμέτρου 102 χλστ. Για την επαφή με την άσφαλτο φροντίζουν μαύρες ζάντες αλουμινίου 20 ή 21 ιντσών, ενώ υπάρχει και ανάρτηση με ρυθμιζόμενο ύψος και νέες αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός – πίσω.
Δείτε ακόμα: Audi RS6 300αρίζει στην Autobahn! (+video)
Για το εσωτερικό του Audi RS 4 Avant, η ABT έχει σχεδιάσει διάφορα τμήματα από ανθρακόνημα, όπως είναι στα καθίσματα, στο ταμπλό και στο τιμόνι, μαζί με νέες δερμάτινες επενδύσεις.