Όσο σημαντική είναι η διάσταση μιας ζάντας για τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την εμφάνιση του αυτοκινήτου, άλλο τόσο είναι και το σχέδιο -για το δεύτερο σκέλος. Η αντικατάσταση και μόνο των εργοστασιακών τροχών, μπορεί να εκτοξεύσει την αισθητική ενός μοντέλου. Ακόμα κι αν πρόκειται για ήδη εκθαμβωτικές παρουσίες, όπως το Audi R8 V10 Performance.
Δείτε ακόμα: Ποιοι τροχοί είναι καλύτεροι για σπορ οδήγηση; 17, 18 ή 19 ιντσών; (+video)
Από το Ίνγκολσταντ, η κορυφαία έκδοση του γερμανικού supercar έρχεται με τροχούς 245/35 R19 εμπρός και 245/30 R20 πίσω. Το σχέδιο είναι το κλασικό πολυάκτινο μοτίβο, το οποίο στο επετειακό Decennium μετατρέπεται σε 5ακτινο δίμπρατσο, χρυσαφί απόχρωσης. Η Brixton Forged συνδυάζει τις δυο απόψεις, τις φοράει σε ένα κατάμαυρο R8 V10 Performance και δημιουργεί ένα από τα πιο απειλητικά σχήματα που κυκλοφορούν. Η μοναδική αλλαγή -πέραν της σχεδίασης- έχει να κάνει με την διάσταση, η οποία πλέον φτάνει τις 20 ίντσες μπροστά και τις 21 πίσω. Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο δεν έχει την παραμικρή αλλαγή. Ούτε ελατήρια χαμηλώματος. Μόνο μια μεγαλύτερη ανθρακονημάτινη αεροτομή πίσω.
Διαβάστε επίσης: Audi R8 1.000 ίππων πιάνει 350 χλμ./ώρα στην Autobahn (+video)
Αντίστοιχα εργοστασιακά παραμένουν τα πράγματα και κάτω από το περιτύλιγμα. Ο ατμοσφαιρικός V10 FSI των 5.2 λίτρων αποδίδει 620 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 580 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ., προσδίδοντας επιτάχυνση -σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης quattro και το 7αρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic– 3,1 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και 331 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.