Οι Rolls-Royce δεν είναι το πρώτο όνομα που σκέφτεται κάποιος όταν μιλάει για βελτίωση. Η υποδομή, ωστόσο, υπάρχει. Κι η Novitec δεν την αφήνει να πάει χαμένη, όπως αναδεικνύεται μέσα από τη συγκεκριμένη Spectre Black Badge.
Για την ακρίβεια, εδώ έχουμε να κάνουμε με προϊόν του τμήματος Spofec – το παρακλάδι του διάσημου Γερμανού βελτιωτή για το «τσίγκλισμα» υπερ-premium κατασκευών και λιμουζινών. Οι Rolls-Royce συγκαταλέγονται στα αγαπημένα project, οπότε το πρώτο ηλεκτρικό της εταιρίας δεν υπήρχε περίπτωση να μείνει εκτός. Οι Γερμανοί καταρχάς έβαψαν το αμάξωμα σε ένα κατάμαυρο χρώμα, αφήνοντας για αντίθεση μόνο τις χρωμιωμένες 24άρες ζάντες της Vossen (σε ελαστικά 295/30), οι οποίες κατακτούν το οπτικό σκέλος, βοηθούμενες από τη χαμηλωμένη ανάρτηση (-35 χλστ.), και τις διακριτικές αεροδυναμικές προσθήκες (άσχετα που δεν φαίνονται ιδιαίτερα λόγω χρώματος).
Τεχνικά χαρακτηριστικά ή επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, κάτι που ισχύει και για την ίδια, τη Rolls-Royce. Οι Βρετανοί δεν αναφέρουν ούτε μέγεθος μπαταρίας, ούτε πόσα μοτέρ τροφοδοτεί με ενέργεια. Δεδομένου του υψηλότατου βάρους των σχεδόν 3 τόνων (2.975 κιλά) και της αυτονομίας των 520 χλμ. που προσδίδει στη Spectre, σίγουρα μιλάμε για πολύ πάνω από 100 kWh. Στοιχεία δεν αναφέρονται ούτε για το πόσοι ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν την κίνηση της EV αριστοκράτισσας, λέγοντας μόνο πως η ισχύς φτάνει τα 659 άλογα και 1.075 Nm, ικανά να επιταχύνουν το βαρύ αυτοκίνητο στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,1 δλ. Βελτιώσεις έχουν γίνει σε πλαίσιο και αερανάρτηση, προκειμένου να αποκτήσει περισσότερη ακρίβεια το σύστημα διεύθυνσης, να μειωθούν οι κινήσεις του αμαξώματος σε επιτάχυνση-φρενάρισμα (να μην «κάθεται» και «βουτάει» αντίστοιχα), αλλά και οι κλίσεις στις στροφές.













































