Το ταχύτερο και πιο ακραίο Ford Ka του πλανήτη βρίσκεται στη Μεγάλη Βρετανία, έχοντας κάτω από το υπερ-γυμνασμένο αμάξωμα μηχανικά μέρη από Audi S3, Seat Leon Cupra R και πάνω από 430 άλογα.
Το Ford Ka Quattro που βλέπουμε, ανήκει στη Mohawk Customs. Μια μικρή επιχείρηση στο Cowbridge, που ειδικεύεται στη δημιουργία παρανοϊκών κραμάτων από διαφορετικά αυτοκίνητα. Για το εν λόγω πρώην StreetKa και SportKa (από αμφότερα δοκιμάστηκαν προφυλακτήρες και φανάρια) επιστρατεύτηκαν εκτός από τα εξαιρετικά φουσκωμένα πάνελ και τα θηριώδη αεροδυναμικά βοηθήματα, με πρωταγωνίστρια την αεροτομή, τα μηχανικά μέρη από ένα S3 1ης γενιάς και quest συμμετοχή από κάποια του όμορου Leon Cupra R.
Κάτω από το αγωνιστικού τύπου καπό και πίσω από το θεόρατο intercooler συναντάμε τον θρυλικό 1.8 20VT, που γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο εύκολα παίρνει άλογα. Η ελαφριά «καρότσα» του Ka θα ήταν μια χαρά και με τα 225 άλογα του εργοστασίου, αλλά οι Άγγλοι δεν έχασαν την ευκαιρία να πάνε αρκετά βήματα παραπέρα. Τουρμπίνα, εξάτμιση και εγκέφαλος αντικαταστάθηκαν, φτάνοντας πλέον αισίως τα 433 άλογα. Η προοπτική φτάνει ακόμα ψηλότερα, με απώτερο στόχο τους 500 ή 600 ίππους. Προφανώς τόση δύναμη δεν θα μπορούσε να περνάει μέσω των μπροστινών τροχών, ούτε δίχως ενισχύσεις στο σασί, οπότε μαζί με το μοτέρ τοποθετήθηκαν το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης από το S3, από κοινού με ολοκληρωμένο roll cage.
H εμπρός ανάρτηση και τα ανάλογα δισκόφρενα, μαζί με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, προέρχονται από το Leon Cupra R. Ο Wayde Evans, ιδιοκτήτης της Mohawk Customs και του αυτοκινήτου, δηλώνει πως έφτιαξε σχεδόν μόνος του το Ka Quattro και με λίγα εργαλεία, θέλοντας να δικαιολογήσει κάποιες ατέλειες (όπως η εξάτμιση, που από δεξιά γέρνουν οι απολήξεις). Όπως και να ‘χει, μιλάμε για ένα εξαιρετικά φιλόδοξο και δύσκολο στην υλοποίηση project, που μπαίνει κανονικά στις πίστες και μπορεί να δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα σε εγνωσμένης αξίας κατασκευές.