Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η Mercedes-AMG A45 S είναι περισσότερη ισχύς. Από τη στιγμή, όμως, που ο M139 κινητήρας είναι φίλος της βελτίωσης, δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός βεληνεκούς της Brabus.
Ο πασίγνωστος και ένας από τους παλαιότερους tuners της Γερμανίας, πήρε το mega hatch από τη Στουτγκάρδη και το μετέτρεψε σε «B45». Όχι εκ της B-Class, αλλά για να καταλαβαίνει ο καθένας πως η συγκεκριμένη Mercedes έχει περάσει από το «γυμναστήριο» της Brabus. Εμφανισιακά, δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης ούτε από το εργοστάσιο. Για αυτό και οι παρεμβάσεις είναι μετρημένες: 20άρες ζάντες Monoblock σε φαρδύτερα ελαστικά Continental και 30 χλστ. χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, μαζί φυσικά με τα σήματα. Εξίσου περιορισμένες οι αλλαγές στο εσωτερικό, με αναβαθμισμένες δερμάτινες επενδύσεις, βελουτέ πατάκια, φωτιζόμενα μαρσπιέ και τα λογότυπα της Brabus σε αυτά, το τιμόνι, τα καθίσματα και το ταμπλό.
Εξίσου διακριτικοί είναι και κάτω από το καπό οι μηχανικοί. Μια παράλληλη ECU αρκεί, για να ανέβει η ισχύς από τους 421 ίππους και τα 500 Nm ροπής στα 450 άλογα και 550 Nm. Καθότι πρόκειται για ήπια βελτίωση, ο ηλεκτρονικός περιοριστής των 270 χλμ./ώρα παρέμεινε στη θέση του. Ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα αντίθετα βελτιώθηκε, κατεβαίνοντας στα 3,7 από 3,9 δλ. της κανονικής. Μάλιστα, η Brabus προσφέρει και εγγύηση 3 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο έρθει πρώτο), για να μη νομίζετε πως η B45 απομακρύνεται από τα εργοστασιακά πρότυπα.