Όλες οι ομάδες της Formula1 παρουσίασαν τα μονοθέσιά τους για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2018, ενόψει της έναρξής του στις 25 Μαρτίου, με το Grand Prix της Αυστραλίας όπως είθισται.
Στην εξωτερική εμφάνιση των μονοθεσίων η μεγαλύτερη αλλαγή είναι η εφαρμογή του συστήματος προστασίας κεφαλής HALO από το φετινό πρωτάθλημα, όπως είχε αποφασίσει η FIA από το 2017.
Mercedes
Με μοναδικό στόχο την διατήρηση των κεκτημένων από το προηγούμενο πρωτάθλημα, δηλαδή τον τίτλο σε κατασκευαστές και οδηγούς παρουσίασε η Mercedes την W09. Η γερμανική εταιρία διατήρησε στις θέσεις των οδηγών της τον Παγκόσμιο πρωταθλητή Lewis Hamilton και τον Valteri Bottas.
Ferrari
Το μονοθέσιο με το οποίο η Ferrari θέλει να επιστρέψει στα πρωταθλήματα, έπειτα από δέκα χρόνια ανομβρίας παρουσιάστηκε σε μια λαμπρή τελετή στην έδρα της ομάδας, στο Maranello της Ιταλίας. Στην SF-71H θα βρίσκεται και για το 2018, ο Sebastien Vettel, που πέρσι έφτασε μία ανάσα από την κατάκτηση του τίτλου του Παγκόσμιου πρωταθλητή αλλά στα τελευταία Grand Prix «προδόθηκε» από την αξιοπιστία του μονοθέσιού του και από τις λάθος επιλογές στην στρατηγική που επέλεξε η ομάδα του. Teammate του Γερμανού τέσσερις φορές Παγκόσμιου πρωταθλητή θα είναι ο Kimi Raikkonen.
Red Bull
Να μπει σφήνα σε Mercedes και Ferrari θέλει η Red Bull το 2018, με τους Daniel Ricciardo και Max Verstappen να κάθονται στην RB14, που θα έχει κινητήρες Renault. Το 2017 η Red Bull σε μεγάλο μέρος του πρωταθλήματος έδειξε να είναι ανταγωνιστική απέναντι στη Mercedes και στη Ferrari, καθώς οι οδηγοί της κατάφεραν να δουν πρώτοι την καρό σημαία τρεις φορές, ενώ συνολικά 13 φορές ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών. Σημαντική εξέλιξη για την αυστριακή ομάδα ήταν η συνεργασία με την Aston Martin. Οι δύο πλευρές έχουν συμφωνήσει για χορηγία της Aston Martin στη Red Bull, ενώ το βλέμμα τους είναι στραμμένο και σε μελλοντική συνεργασία, όσον αφορά την προμήθεια κινητήρων.
Force India
Με τους Sergio Perez και Esteban Ocon θα συνεχίσει και για το 2018 η Force India. Η VJM11, η οποία θα είναι και φέτος ροζ, θα έχει κινητήρες Mercedes με τους ιθύνοντες της ομάδας να είναι απολύτως ευχαριστημένοι με τη συνεργασία τους με την γερμανική εταιρία. Η Force India, που τα δύο τελευταία χρόνια τερμάτισε στην τέταρτη θέση έχει σαν στόχο να κάνει το βήμα παραπάνω, καθώς πέρσι έδειξε μια σταθερότητα με τη διαφορά της τόσο από την τρίτη θέση όσο και από την τέταρτη να είναι μεγάλη.
Williams
Χωρίς τον Felipe Massa, ο οποίος αποσύρθηκε από την Formula1 στο τέλος της περασμένης χρονιάς θα βρει η έναρξη του νέου πρωταθλήματος τη Williams. Ηγετικό ρόλο στη νέα εποχή για τη Williams θα κληθεί να έχει ο Lance Stroll στη δεύτερη χρονιά παρουσίας του στη Formula1. Στην έτερη FW41 θα βρίσκεται ο Sergey Sirotkin, ο οποίος ήταν δοκιμαστής της ομάδας, ενώ ο Robert Kubica, για τον οποίο υπήρχαν φήμες ότι θα ήταν ένας από τους δύο πιλότους της ομάδας, θα έχει ρόλο στην εξέλιξη του μονοθεσίου, ως δοκιμαστής. Η Williams θα συνεχίσει και για το 2018 τη συνεργασία με τη Mercedes, όσον αφορά την προμήθεια κινητήρων.
Renault
Με αυξημένες προσδοκίες από την R.S. 18 ξεκινάει το πρωτάθλημα του 2018 για τη Renault. Έπειτα από την περσινή συμφωνία μεταξύ Renault-McLaren-Toro Rosso για την προμήθεια κινητήρων, η γαλλική εταιρία απέκτησε «δανεικό» από την Toro Rosso τον Carlow Sainz Jr, από τον οποίο η γαλλική ομάδα έχει πολλές απαιτήσεις για τη νέα χρονιά. Στη Renault για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά θα βρίσκεται ο Γερμανός πιλότος Nico Hulkenberg.
Toro Rosso
Νέα σελίδα για τη Toro Rosso το 2018 έπειτα από την αλλαγή στον προμηθευτή κινητήρων, με την ομάδα να πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Από φέτος η Honda, που το 2017 είχε προβλήματα αξιοπιστίας θα δίνει τους κινητήρες της στη Toro Rosso. Στην STR13 της Toro Rosso θα βρίσκονται για το 2018 οι Pierre Gasly και Brendon Hartley.
Haas
Η Haas ήταν η ομάδα που άνοιξε την αυλαία των παρουσιάσεων των νέων μονοθεσίων για το 2018 από τις ομάδες της Formula1, παρουσιάζοντας τη VF-18. Σταθεροί στις θέσεις τους παραμένουν και οι δύο πιλότοι της ομάδας, Romain Grosjean και Kevin Magnussen, και για το πρωτάθλημα του 2018.Σταθερή είναι και η συνεργασία της Haas με τη Ferrari για την προμήθεια κινητήρων.
McLaren
Όλοι στη McLaren θα θέλουν να ξεχάσουν την περασμένη χρονιά. Η ομάδα αντιμετώπισε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας με τους κινητήρες της Honda, με αποτέλεσμα να είναι πολλές οι φορές που τα μονοθέσιά της ξεκινούσαν τα Grand Prix με ποινές, λόγω αλλαγής κινητήρα ή εγκατέλειπαν αγώνες. Πλέον η McLaren θα έχει κινητήρες Renault και με τους Fernando Alonso και Stoffel Vandoorn να βρίσκονται στη νέα MCL33, οι ιθύνοντες της ομάδας ελπίζουν σε καλύτερες μέρες.
Alfa Romeo Sauber
Για πρώτη φορά έπειτα από 33 χρόνια απουσίας θα επιστρέψει στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula1 το σήμα της Alfa Romeo, μέσω της καινούργιας C37, που θα έχει κινητήρες Ferrari. Στην ομάδα θα βρίσκεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Marcus Ericsson, ενώ στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ Ferrari και Sauber για τους κινητήρες, η αυστριακή ομάδα θα αποτελεί «φυτώριο» της Scuderia, η οποία και αποφάσισε ο δεύτερος πιλότος της Sauber να είναι ο περσινός πρωταθλητής της Formula2 και μέλος της ιταλικής ομάδας, Charles Leclerc.