H Suzuki είναι χρόνια δημοφιλής στην Ελλάδα και ταυτισμένη με τα εκτός δρόμου και τα SUV μοντέλα, όπως είναι το Jimny, το Vitara και το S-Cross. Μεταξύ αυτών, ο εκπρόσωπός της στα μικρομεσαία SUV, το S-Cross είναι μια best value for money πρόταση αγοράς. Ανάμεσα στις εκδόσεις που διατίθεται, το 1.4 Boosterjet 129 hp 48V Hybrid GL+ με τιμή από 25.080 ευρώ αποτελεί δέλεαρ, αφού διαθέτει τα πάντα στον εξοπλισμό, αποδοτικό κινητήρα και θα εξυπηρετήσει πλήρως τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας.
Από 22.880 ευρώ χωρίς ελλείψεις
Το νέο Suzuki S-Cross κοστίζει στην πρώτη έκδοση GL από 22.880 ευρώ με όλα τα απαραίτητα καλούδια στον εξοπλισμό του. Μεταξύ αυτών ανήκουν τα εξής: 7 αερόσακοι • Αυτόματο φρενάρισμα • Σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας • Προβολείς LED • Οθόνη αφής 7 ιντσών • Κάμερα οπισθοπορείας • Adaptive cruise control • Air condition • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Παρόλα αυτά, κάποιοι θα θελήσουν ακόμα περισσότερα, τα οποία παρέχει απλόχερα το S-Cross GL+ με 2.200 ευρώ παραπάνω, ποσό που υπερκαλύπτεται με τα εξής πρόσθετα: Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου • Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας • Αναγνώριση οδικών πινακίδων • Αισθητήρες φώτων και βροχής • Αυτόματη ρύθμιση δέσμης φώτων • Κάμερα 360 μοιρών • Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός • Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί • Διζωνικό κλιματισμό • Φώτα ομίχλης εμπρός • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Χωρίς αμφιβολία, τόσο πλούσια εξοπλισμένο C-SUV στις 25.080 ευρώ δεν θα βρείτε άλλο.
Νοικοκυρεμένο εσωτερικό χωρίς υπερβολές
Το εσωτερικό του Suzuki S-Cross προσφέρει όλα αυτά που θέλει κανείς από ένα αξιόπιστο και οικονομικό SUV, χωρίς περιττά στοιχεία και εστιάζοντας στην ουσία και όχι στον εντυπωσιασμό. Σχεδιαστικά είναι ήπιων τόνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη των 7 ιντσών του infotainment. H top έκδοση GLX (από 27.780 ευρώ) εφοδιάζεται με 9άρα οθόνη και ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που υποστηρίζει ακόμα και τη λειτουργία αναγνώρισης φωνής. Ο πίνακας οργάνων είναι κλασικός και ευανάγνωστος, με τέσσερα στρογγυλά όργανα (στροφόμετρο, ταχύμετρο, δείκτες βενζίνης και θερμοκρασίας) και στο κέντρο ενσωματώνεται η έγχρωμη οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων.
Όσον αφορά την ποιότητα, τα σκληρά πλαστικά μαζί με τη μαλακή επένδυση στη δεξιά πλευρά του ταμπλό και την πολύ γεροδεμένη συναρμογή εγγυώνται αντοχή στο χρόνο. Κανένα απολύτως παράπονο δεν θα υπάρξει και σε χώρους. Στο πίσω κάθισμα θα χωρέσουν με ευκολία δύο άτομα, συν ένα ακόμα στη μέση με μικρές παραχωρήσεις. Αρκετός είναι και ο χώρος αποσκευών των 430 λίτρων, ο οποίος είναι εύκολος στο φόρτωμα και χωράει αρκετά μπαγκάζια.
Πολύ ισορροπημένο σε οδηγικά χαρακτηριστικά
Τα θετικά γνωρίσματα του Suzuki S-Cross συνεχίζονται και στο δρόμο, όπου ο κινητήρας 1.4 Boosterjet 129 hp 48V Hybrid έρχεται σε αγαστή συνεργασία με το στήσιμο των αναρτήσεων. Ο 1.400άρης 4κύλινδρος turbo με το ήπιο υβριδικό σύστημα (περιλαμβάνει ηλεκτρικό μοτέρ 14 ίππων και 53 Nm ροπής) συνθέτουν ένα σύνολο που «πάει» και δεν «καίει». Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 9,5 δευτερόλεπτα, το μοτέρ τραβάει δυνατά από χαμηλά, δεν παρουσιάζει ανεπιθύμητους θορύβους και καταναλώνει σε μεικτή διαδρομή κοντά στα 7 λτ./100 χλμ.
Παράλληλα οι αναρτήσεις φιλτράρουν πολύ αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων και σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση, οι όποιοι παρασιτικοί θόρυβοι κρατιούνται εκτός καμπίνας. Ο τρόπος που ταξιδεύει το ιαπωνικό SUV αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη, γιατί τόσο ο θόρυβος από τα ελαστικά, όσο και από τον αέρα, διατηρούνται απρόσμενα χαμηλά. Στις στροφές το S-Cross θα εμφανίζει κλίσεις υπό πίεση, ενώ και το τιμόνι παρουσιάζεται κομμάτι αργό. Παρόλα αυτά η πρόσφυση των ελαστικών σπάνια θα νικηθεί από την ισχύ του μοτέρ. Επιπλέον, τα 175 χιλιοστά της απόστασης από το έδαφος εξασφαλίζουν καλό «αέρα» εκτός δρόμου. Για πιο απαιτητικές συνθήκες προσφέρεται το 4κίνητο S-Cross, στη λογική και πάλι τιμή των 27.880 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.373 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 129/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 235/2.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 193 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | 7,1 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 120 |
Βάρος (κιλά) | 1.195 |
*Δοκιμής |