Τα μικρά SUV είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, όπως αποδεικνύεται και από τα νούμερα των πωλήσεών τους. Το πρώτο ενιάμηνο του 2025 το μερίδιό τους βρίσκεται μια ανάσα από το 36%, με ταξινομήσεις που έχουν αγγίξει τα 40.000 οχήματα. Ο κόσμος τα προτιμά γιατί εξυπηρετούν στις αστικές μετακινήσεις και σε ταξίδια, είναι πρακτικά και προσιτά στην πλειοψηφία τους σε τιμές. Οι επιλογές είναι δεκάδες, ικανοποιώντας τις ανάγκες όλων. Ακόμα και στα B-SUV έχουν δημιουργηθεί δύο υποκατηγορίες, όπως είναι τα City SUV των περίπου 4 μέτρων μήκους και μεγαλύτερα των 4,2-4,3+ μέτρων που είναι περισσότερο ευρύχωρα και «οικογενειακά». Επίσης, οι πελάτες έχουν ιδιαίτερες προτιμήσεις, όπως για παράδειγμα να είναι ευρωπαϊκό και ειδικά γερμανικής μάρκας.

Το B-SUV που ανήκει στα πιο «μεγάλα», είναι ευρωπαϊκό και συγκεκριμένα Γερμανού κατασκευαστή, καθώς και το μόνο με τιμή εκκίνησης κάτω από 20.000 ευρώ, είναι το Volkswagen Taigo. Παράλληλα αποτελεί το πιο προσιτό αυτοκίνητο της εν λόγω δημοφιλούς εταιρείας, αφού τα αμέσως επόμενα (και μικρότερα) T-Cross 1.0 TSI 95 PS Essential και Polo 1.0 TSI 95 PS Life προσφέρονται από 20.770 ευρώ και 23.980 ευρώ αντίστοιχα. Το Taigo των 19.980 ευρώ αφορά την αρχική έκδοση 1.0 TSI 95 PS Essential με όλα τα απαιτούμενα και σε εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό καντράν 8 ιντσών, οθόνη infotainment 8 ιντσών με ψηφιακές υπηρεσίες Volkswagen Connect, προβολείς LED, πίσω φώτα LED, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, μηχανικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες. Επιπρόσθετα συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση για 4 χρόνια ή 80.000 χιλιόμετρα.
Το Taigo με μήκος που φτάνει τα 4.266 χλστ. είναι μεγαλύτερο τόσο από το T-Cross των 4.127 χλστ., όσο και από το T-Roc των 4.236 χλστ. Επίσης, έχει πλάτος 1.757 χλστ., ύψος 1.518 χλστ. και μεταξόνιο 2.554 χλστ. Διαστάσεις που έχουν αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τους τεχνικούς και σχεδιαστές της VW, αφού έχουν δημιουργήσει ένα πολύ ευρύχωρο SUV, χωρίς να είναι τεράστιο, προκειμένου να μη χάνει σε ευελιξία. Στο εσωτερικό του φιλοξενούνται και πιο ψηλοί, με τους πίσω να έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα γόνατα και επαρκή για το κεφάλι, παρά την έντονη κλίση της οροφής στο τελείωμά της λόγω σχεδιασμού τύπου κουπέ SUV. Από τα μεγαλύτερα μεταξύ των B-SUV είναι και το πορτ μπαγκάζ των 440 λίτρων, φτάνοντας τα 1.222 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων. Στα θετικά στοιχεία του εσωτερικού του Taigo ανήκει και η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής του, αφού είναι ίδιο με του Polo. Γεγονός που συνεπάγεται ευρεία χρήση μαλακών υλικών στο ταμπλό και γεροδεμένη συναρμογή.

Συνολικά το Taigo έχει μια αίσθηση μεγαλύτερου SUV, όχι μόνο σε χώρους και ποιότητα, αλλά και ως προς το πάτημά του στο δρόμο. Οι αναρτήσεις του έχουν σχετικά σφιχτό σετάρισμα, παρόλα αυτά φιλτράρουν με πολύ ποιοτικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα η πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενισχύει την άνεση ειδικά σε πιο πολύωρες και μακρινές αποστάσεις. Στο αυξημένο αίσθημα της ασφάλειας που αποπνέει συμβάλλει το πλαίσιο με την αυξημένη ακαμψίας, ενισχύοντας με τη σειρά του την αξιοσημείωτη σταθερότητα του Taigo, τόσο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, όσο και σε διαδρομές με στροφές, όπου ο χρήστης του λαμβάνει ικανοποιητική αίσθηση από το τιμόνι, όπως και από τα ισχυρά του φρένα. Όσον αφορά τον 1.0 TSI των 95 ίππων και 175 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ. επαρκεί και επιταχύνει το Taigo από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ. Η VW ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).



































