Μοντέλα SUV υπάρχουν πάρα πολλά, όμως με φουλ υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση σε λογική τιμή, είναι ελάχιστα. Στη σκέψη και μόνο ότι ένα αυτοκίνητο διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά, τα ποσά που έρχονται κατά νου, είναι της τάξεως των 35.000 ευρώ και άνω. Παρόλα αυτά το πιο οικονομικό SUV που τα έχει όλα και πωλείται στα λιγότερα λεφτά, είναι το νέο Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid AllGrip με τιμή από 28.380 ευρώ.
Το πρώτο full hybrid Vitara κινείται από το ταίριασμα ενός 4κύλινδρου ατμοσφαιρικού μοτέρ 1.5 Dualjet ισχύος 102 ίππων και 138 Nm ροπής και ενός ηλεκτροκινητήρα με 33 ίππους και 60 Nm. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 116 άλογα, ενώ το κιβώτιο των ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο και δεν διακρίνεται για τη σβελτάδα του στις εναλλαγές. Σε ήπιες επιταχύνσεις δεν ενοχλεί, όμως όταν ζητηθεί φουλ επιτάχυνση, τότε γίνεται αισθητός ο αργός ρυθμός αλλαγής των ταχυτήτων.
Ο ηλεκτροκινητήρας από την πλευρά του κινεί κατά μόνας το αυτοκίνητο υπό ευνοϊκές συνθήκες μέχρι τα 60 χλμ./ώρα και έτσι μειώνει τις απαιτήσεις του θερμικού συνόλου για βενζίνη. Με μια σχετική εγκράτεια στο γκάζι και μεγιστοποίηση του ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ενέργεια από την μπαταρία των 840 Wh, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,2 λτ./100 χλμ. Οι επιδόσεις εν κινήσει είναι αρκετά ικανοποιητικές, ενώ συνολικά, η συνέργεια των δυο μοτέρ είναι εξαιρετική και οι εναλλαγές στη λειτουργία τους γίνονται ταχύτατα και με σεβαστή ομαλότητα.
Η οδική συμπεριφορά του Vitara είναι ευχάριστη, χάρις και στη σφιχτή ανάρτηση, η οποία κοντρολάρει το αμάξωμα δίχως να το αφήνει να πάρει περιττές κλίσεις. Επιπλέον, τα φρένα είναι αποτελεσματικά, με καλή αίσθηση και σωστή διαδρομή στο πεντάλ. Σε ολισθηρά οδοστρώματα και κλειστές στροφές, το σύστημα τετρακίνησης AllGrip θα στείλει πίσω όση ροπή χρειάζεται. Σχετικά με τις τέσσερις επιλογές του AllGrip το Auto κάνει μια χαρά δουλειά σε όλες τις απλές συνθήκες και το Sport εξασφαλίζει γρηγορότερες αλλαγές του κιβωτίου και αμεσότερη την απόκριση του γκαζιού. Το Snow πετυχαίνει το ακριβώς αντίθετο προς όφελος της ομαλότητας χειρισμών σε ιδιαίτερα ολισθηρές επιφάνειες, ενώ στο Lock η μετάδοση της κίνησης μοιράζεται ισόποσα μεταξύ των δυο αξόνων (50-50) μέχρι τα 40 χλμ./ώρα για κίνηση σε δύσκολες διαδρομές.
Κατά τα λοιπά το Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid AllGrip δεν διαφέρει κάπου από το mild hybrid Vitara με τον 1.4 Boosterjet 129 hp. Εξωτερικά η μόνη αλλαγή εντοπίζεται στο λογότυπο Hybrid με το μαύρο φόντο. Στο εσωτερικό το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και η ένδειξη «EV Mode» κάνουν τη διαφορά. Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά ικανοποιητική ειδικά όσον αφορά το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και οι χώροι των επιβατών έχουν παραμείνει αμετάβλητοι, δηλαδή αρκετοί για τέσσερα άτομα. Μοναδικός χαμένος είναι ο χώρος αποσκευών, αφού λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο μίκρυνε κατά 86 λίτρα σε σχέση με το 4WD Mild Hybrid, περιοριζόμενος στα 289 λίτρα και με ρηχό δάπεδο.