Στη δημοφιλή κατηγορία των SUV οι επιλογές που έχει να κάνει κανείς είναι πάρα πολλές όσον αφορά τα δικίνητα, γιατί προτιμώνται από την πλειοψηφία των αγοραστών, καθότι φθηνότερα. Οι λίγο πιο «ψαγμένοι» θα αναζητήσουν τετρακίνηση, προκειμένου να κινούνται μεγαλύτερη ασφάλεια στην άσφαλτο (π.χ. σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης), αλλά και να πηγαίνουν πιο μακριά εκτός αυτής.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που σας παρουσιάζουμε, το επιλέξαμε γιατί αποτελεί αυτή τη στιγμή το 4κίνητο με τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς. Πρόκειται για το Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Allgrip Hybrid, το οποίο ξεκινά από 16.280 ευρώ στην πρώτη έκδοση GL, με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, air condition, αυτόματη λειτουργία φώτων, προβολείς LED, φώτα ομίχλης, ράδιο CD MP3, Bluetooth κ.λπ. Το αμέσως επόμενο GL+ κοστίζει 1.350 ευρώ παραπάνω (17.630 ευρώ) και εφοδιάζεται επιπλέον με τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου, ράγες οροφής και συρόμενο πίσω κάθισμα.
Σε κάθε έκδοση την κίνηση αναλαμβάνει ο 4κύλινδρος 1.200άρης ατμοσφαιρικός Dualjet, ισχύος 83 ίππων και 107 Nm ροπής. Με τη συνδρομή του ήπιου υβριδικού συστήματος 12V, βελτιώνεται η απόκριση και το τράβηγμα προς όφελος της ελαστικότητας. Σε απόλυτους αριθμούς, το βάρους 910 κιλών ultra compact SUV επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 165 χλμ./ώρα. H Suzuki ανακοινώνει κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ., που σημαίνει ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Ignis αποτελεί επίσης, η κορυφαία ευελιξία και η μεγάλη ευκολία στους χειρισμούς, χάρη στο μικρό μήκος των 3,7 μ. και την υπερυψωμένη θέση οδήγησης. Το σύστημα τετρακίνησης Allgrip μόλις ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς, αυτομάτως μεταφέρει ροπή στον πίσω άξονα μέσω ενός συνεκτικού συμπλέκτη. Μια διαδικασία που γίνεται άμεσα, ενώ σε συνδυασμό με το σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης, τους κοντούς προβόλους και τα 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το Ignis 4×4 μπορεί εύκολα να κινηθεί εκεί που άλλα οχήματα θα κολλήσουν.
Παρότι μίνι αυτοκίνητο το Ignis παρουσιάζεται και προσεγμένο σε κατασκευή. Παράλληλα το εσωτερικό του και ειδικά στο πίσω κάθισμα εντυπωσιάζει με το χώρο για τα πόδια, αφού είναι αντίστοιχος με πολύ μεγαλύτερων αυτοκινήτων. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 267 λίτρων, το οποίο φτάνει τα 1.100 λίτρα όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.