Η αίσθηση ελευθερίας, αλλά και η σιγουριά να κινηθείς παντού που σου δίνει ένα 4κίνητο αυτοκίνητο, είναι πραγματικά αξίες ανεκτίμητες. Πόσο δε μάλλον όταν μια εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα να αποκτηθεί το 4κίνητο μοντέλο της με τιμή εξαιρετικά λογική για τα όσα παρέχει.
Ειδικά αν αναλογιστούμε πως το αυτοκίνητο αυτό φέρει κι ένα όνομα άμεσα ταυτισμένο με την off road περιπέτεια, τότε η αξία του πολλαπλασιάζεται! Ο λόγος για το Suzuki Vitara, το οποίο έχει ανανεωθεί και προσφέρεται με ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Η πληρέστατη έκδοση που σας παρουσιάζουμε είναι η 4κίνητη 1.4 Boosterjet Hybrid AllGrip GL+, με τιμή που ξεκινάει από τα 22.070 ευρώ!
Σε αυτά τα χρήματα το πολύ δημοφιλές Vitara ενσωματώνει:
- 7 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Αναγνώριση τυφλού σημείου
- Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
- Αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας
- Υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικούς καθρέπτες
- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
- Αυτόματο κλιματισμός
- Αdaptive cruise control
- Σύστημα infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
- Προβολείς LED
- Ζάντες αλουμινίου
Κερδίζει το ενδιαφέρον εκτός κι εντός καμπίνας!
Σε επίπεδο εμφάνισης τώρα, το Suzuki Vitara έχει ενδιαφέρον τόσο με τον εξωτερικό σχεδιασμό του, όσο και με το design, την ευρυχωρία και χωροταξία της καμπίνας του! Εξωτερικά το Vitara αποπνέει έναν έντονο δυναμισμό, με τα περιπετειώδη χαρακτηριστικά του να είναι έντονα. Για αυτό βοηθούν η μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, ενώ ταιριάζουν τέλεια τα παραλληλόγραμμα φώτα! Ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας είναι έντονα μυώδης, με τα LED ημέρας και τα πλαστικά προστατευτικά του να αποτελούν ορισμένα κύρια γνωρίσματά του.
Θετικές είναι κι οι εντυπώσεις που αποκομίζουν οδηγός κι επιβάτες από την καμπίνα του Vitara. Η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη, μιας και πέρα από τα μαλακά υλικά στο ταμπλό, η συναρμογή είναι στιβαρή. Επιπλέον, σε υψηλό επίπεδο βρίσκεται η εργονομία και η πρακτικότητα, αφού πέρα από τη σωστή χωροθέτηση των χειριστηρίων, αλλά κι όσων χρειάζεται ο οδηγός, οι θήκες για τα μικροαντικείμενα αφθονούν. Στα θετικά βάζουμε και τον όμορφο πίνακα οργάνων με την έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών για την περαιτέρω ενημέρωση του οδηγού. Οι χώροι επιβατών είναι αρκετά καλοί για τέσσερα άτομα χωρίς την παραμικρή παραχώρηση, με το χώρο αποσκευών να βρίσκεται στα 375 λίτρα.
Ιδανικός συνδυασμός κινητήρα κι οδικής συμπεριφοράς!
Κάτω από το μυώδες καπό υπάρχει ο turbo κινητήρας Boosterjet Hybrid 48V, η χωρητικότητα του οποίου βρίσκεται στα 1.4 λίτρα, αποδίδοντας 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με ροπή 235 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. Το Suzuki Vitara τα πάει πολύ καλά και στο τομέα των επιδόσεων, αφού από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 10,2 δλ., με τη τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Σε εξίσου εξαιρετικά επίπεδα (για 4κίνητο SUV) βρίσκεται κι η κατανάλωση καυσίμου, αφού για κάθε 100 χλμ. κίνησης απαιτούνται 6,2 λτ. βενζίνης. Ο κινητήρας του Vitara πέρα από το δυνατό τράβηγμα από το χαμηλό φάσμα στροφών ξεχωρίζει και με την πολιτισμένη λειτουργία του.
Οι αναρτήσεις με τη σφιχτή ρύθμιση ικανοποιούν σε άνεση, εξασφαλίζοντας παράλληλα την απαραίτητη πρόσφυση, με την τελευταία μάλιστα να ενισχύεται από το σύστημα τετρακίνησης AllGrip! Αυτό διαθέτει τέσσερις λειτουργίες: Auto, Sport, Snow και Lock, με την επιθυμητή να επιλέγεται μέσω περιστροφικού διακόπτη. Η Auto αναλαμβάνει για τη σωστή κατανομή της δύναμης αυτόματα, φροντίζοντας να καταλήξει και στους πίσω τροχούς, όταν οι εμπρός χάσουν την πρόσφυσή τους. Η Sport βελτιώνει την απόδοση στις στροφές κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, ενώ μεταβάλλεται αντίστοιχα η απόκριση του γκαζιού.
Η Snow είναι κατάλληλη για ολισθηρές επιφάνειες και ενισχύει την πρόσφυση κατά την επιτάχυνση, με την Lock να κατανέμει μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς ώστε να εξασφαλιστεί μέγιστη πρόσφυση. Ένα ακόμα «όπλο» στα χέρια του οδηγού για την εκτός δρόμου κίνηση, είναι κι η ικανή απόσταση από το έδαφος των 185 χλστ., ενώ το Hill Descent Control φροντίζει το Vitara να φρενάρει από μόνο του στις απότομες καταβάσεις, επιτρέποντας καλύτερο χειρισμό στον οδηγό του.