Η Suzuki είναι από τις λίγες μάρκες που προσφέρουν ακόμα αυτοκίνητα σε λογικές και προσιτές τιμές, γεγονός που αν μη τι άλλο κάνει τα προϊόντα της ακόμα πιο ελκυστικά για τον υποψήφιο πελάτη. Ειδικά στα πιο δημοφιλή μικρά και μικρομεσαία SUV που εκπροσωπείται με το Vitara και το S-Cross αντίστοιχα, είναι σε θέση να καλύψει ένα ευρύ κοινό.
Από 22.880 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό
Στην περίπτωση του Suzuki S-Cross που εστιάζουμε, το ποσό των 22.880 ευρώ που στοιχίζει η πρώτη έκδοση 1.4 GL Hybrid 48V 129 hp, μοιάζει λες και έχει γίνει κάπου λάθος. Γιατί πολύ απλά αυτά τα χρήματα σε ορισμένες περιπτώσεις αρκούν οριακά για μικρά χάτσμπακ ανάλογης ισχύος και εξοπλισμού και όχι για μικρομεσαίο SUV. Αναφορικά με τα στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού που ενσωματώνει είναι τα εξής:
- 7 αερόσακοι
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας
- Προβολείς LED
- Infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Adaptive cruise control
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Οι πελάτες που θέλουν ακόμα περισσότερα, τότε θα υπερ-καλυφθούν στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού GL+. Η τιμή των 25.080 ευρώ παραμένει λογική και αντίστοιχη με μικρών SUV. Στο S-Cross GL+ ανήκουν επιπλέον τα παρακάτω:
- Αναγνώριση οδικών πινακίδων
- Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου
- Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
- Αισθητήρες φώτων και βροχής
- Αυτόματη ρύθμιση δέσμης φώτων
- Φώτα ομίχλης εμπρός
- Σύστημα πλοήγησης
- Κάμερα 360 μοιρών
- Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
- Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Διζωνικό κλιματισμό
Ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό
Από τα πιο σημαντικά στοιχεία που δίνει έμφαση κάποιος με μια «τυπική» τετραμελή οικογένεια είναι οι χώροι. Εδώ, το Suzuki S-Cross θα τους βολέψει με ευκολία, ενώ ένας ακόμα θα χωρέσει χωρίς πολύ στρίμωγμα, ανάλογα πάντα τη σωματική διάπλαση των επιβαινόντων. Επίσης, ο χώρος αποσκευών αριθμεί 430 λίτρα και φτάνει έως τα 1.230 λίτρα όταν αναδιπλωθεί η διαιρούμενη (60/40) πλάτη του πίσω καθίσματος. Από πλευράς κατασκευής, μετά την πρόσφατη ανανέωση υπήρξε μια αναβάθμιση και τα υλικά εμφανίζονται καλύτερα τόσο σε ποιότητα, όσο και όψη – αφή. Επίσης, η συναρμογή βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο, όπως και η εργονομία.
Άνετο στην οδήγηση και με μπρίο
Το Suzuki S-Cross θα καλύψει με το παραπάνω το κοινό που δίνει έμφαση στην άνεση κατά την οδήγηση, στην ευελιξία, αλλά και στις σβέλτες επιδόσεις με οικονομία σε καύσιμο. Ο ήπια υβριδικός 1.400άρης BoosterJet των 129 ίππων και 235 Nm ροπής κάνει θαύματα, αφού εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.) και καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 7,1 λτ./100 χλμ. αμόλυβδης. Το μηχανικό αυτό σύνολο τραβάει δυνατά από τις πολύ χαμηλές στροφές, χαίροντας παράλληλα ενίσχυσης από το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ των 14 ίππων και 53 Nm ροπής. Πολύ ισορροπημένο εμφανίζεται και σε οδική συμπεριφορά, με τις αναρτήσεις να κρατούν ξεκούραστους τους επιβάτες και να εξασφαλίζουν λίγες κλίσεις στις στροφές και σιγουριά στο χρήστη.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.373 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 129/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 235/2.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 193 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,1 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 120 |
Βάρος (κιλά) | 1.195 |