Είναι γεγονός πως όταν ένας υποψήφιος αγοραστής αρχίσει να αναζητά το επόμενο του αυτοκίνητο, θέλει να πληρώσει όσο το δυνατόν λιγότερα και να απολαμβάνει περισσότερα. Δύσκολος συνδυασμός αν το καλοσκεφθείτε και ειδικότερα στις μέρες μας, που οι τιμές των περισσότερων αυτοκινήτων έχουν πάρει την ανιούσα! Υπάρχει όμως μια εταιρεία που αντιστέκεται σθεναρά στην τάση της εποχής, φροντίζοντας να μας παρέχει αυτοκίνητα που δίνουν πολλά χωρίς να ζητάνε! Μοντέλα που διακρίνονται για την αξιοπιστία τους, αλλά και για τον πλούσιο εξοπλισμό τους. Αναφερόμαστε για τη Hyundai, που τα τελευταία χρόνια έχει κάνει τρομερά άλματα προόδου.
Το τελευταίο της δημιούργημα, το Bayon, ξεχωρίζει για το δυναμικό παρουσιαστικό του και την ευρυχωρία, ενώ φέρει όλα τα καλούδια, ακόμα κι από την αρχική έκδοση Exclusive. Χωρίς μεγάλο επιπλέον κόστος, η έκδοση Premium με τον 1.200άρη κινητήρα των 84 ίππων, προσφέρει όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, συν πολλά ακόμα αξεσουάρ, στην άκρως ελκυστική τιμή των 17.190 ευρώ. Η λίστα του εξοπλισμού είναι μεγάλη, για αυτό πάρτε μια καλή ανάσα και διαβάστε: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης σύγκρουσης, αναγνώρισης οδικών σημάτων, προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες, συναγερμό, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, φώτα ημέρας και θέσης LED και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Όμορφο κι όσο σπορτίφ πρέπει!
Όσα καλά παρέχει το Hyundai Bayon σε επίπεδο εξοπλισμού, εξίσου αρεστό είναι και σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης. Η σχεδιαστική του εικόνα είναι σύγχρονη και διακρίνεται για τις δυναμικές γραμμές του, συνδυαστικά με τις λεπτεπίλεπτες καμπύλες του. Και στο Bayon συναντάμε τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness», με το εμπρόσθιο μέρος να ξεχωρίζει για τη μεγάλη εισαγωγή αέρα. Όμορφα δένουν με το σύνολο τα ψηλά τοποθετημένα LED φώτα ημέρας με τα κυρίως φωτιστικά σώματα από κάτω! Η εμφάνιση του Bayon ολοκληρώνεται ιδανικά με τα ακροβολισμένα πίσω φανάρια που θυμίζουν μπούμερανγκ. Κι επειδή το Bayon είναι SUV, διαθέτει απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 165 χλστ., ενώ ξεχωρίζουν επίσης τα μαύρα προστατευτικά κι οι ράγες οροφής. Όλα αυτά συνδυάζονται σε compact διαστάσεις, με μήκος που αγγίζει τα 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ. και ύψος 1.500 χλστ.
Ευχάριστη κι άνετη καμπίνα
Το πλουσιοπάροχο σε εξοπλισμό εσωτερικό του Bayon, διακρίνεται ακόμα για τη σύγχρονη εικόνα και την ευρυχωρία της καμπίνας του. Ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών και η οθόνη 8 ιντσών για το infotainment. Επιπλέον η καμπίνα του Bayon είναι άνετη για τέσσερα άτομα, με τα πίσω να απολαμβάνουν απολαμβάνοντας άφθονο αέρα για το κεφάλι και τα γόνατά τους. Για τις αποσκευές τους υπάρχει πορτ μπαγκάζ 411 λίτρων, στο οποίο πολύ βολικό είναι και το σύστημα με τις ράγες που μπορεί να τοποθετηθεί κάθετα η εταζέρα (στην πλάτη του πίσω καθίσματος), εφόσον αφαιρεθεί.
Πάει και «πατάει» υπέροχα!
Το αρχικό Hyundai Bayon κινείται από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.197 κ.εκ., με ισχύ 84 ίππων και ροπή 118 Nm από τις 4.200 σ.α.λ. Οι αρετές του ενισχύονται κι από το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με την κοντή κλιμάκωση, χαρίζοντας στο μοτέρ το απαιτούμενο νεύρο και ελαστικότητα. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,5 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 165 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά τη μέση κατανάλωση, σύμφωνα με τη Hyundai είναι στα 5,1 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 121-124 γρ./χλμ.
Το Bayon κερδίζει τις εντυπώσεις και για τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, όντας άνετο κι ασφαλές παράλληλα. Η ανάρτηση δουλεύει αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες, εξασφαλίζοντας ποιοτική κύλιση και ευθυβολία. Επίσης, σε δρόμο με στροφές εμφανίζει άφθονη πρόσφυση και λογικές κλίσεις. Άκρως ικανοποιημένοι θα μείνετε κι από τα φρένα, (δίσκοι σε όλους τους τροχούς), καθώς είναι ανθεκτικά και με θετική αίσθηση στο αντίστοιχο πεντάλ.