Τα SUV έχουν κατακτήσει την αγορά του αυτοκινήτου, όπως άλλωστε αποτυπώνεται και από τα νούμερα των ταξινομήσεων. Στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2022 το μερίδιο των SUV έχει φτάσει το 54,35% με 49.314 οχήματα, μεταξύ των οποίων κάτι λιγότερο από τα μισά είναι μικρά SUV (24,21% μερίδιο).
Οι προτάσεις στα B-SUV είναι πάρα πολλές και σε θέση να εξυπηρετήσουν κάθε ανάγκη. Ψηλά στα ζητούμενα είναι οι χώροι, αφού προορίζονται και για οικογένειες με ένα ή δύο παιδιά, ενώ η οικονομία στο καύσιμο είναι ένα φλέγον ζήτημα. Με τη μέση πανελλαδική τιμή της βενζίνης λίγο πιο κάτω από τα 2 ευρώ το λίτρο και του ντίζελ κίνησης στα 1,9€/λτ. είναι λογικό και επόμενο να ξοδεύονται πολλά λεφτά για τις καθημερινές απαραίτητες μετακινήσεις. Όσο για τα ταξίδια, κοντεύουν να γίνουν είδος πολυτελείας.
Ωστόσο, υπάρχει και η επιλογή του πολύ φθηνότερου υγραερίου κίνησης, με κάτω από 1€/λτ. Ιδανική πρόταση καινούργιου SUV με πολύ άνετους χώρους, προσιτή τιμή και εξαιρετικά χαμηλό κόστος σε καύσιμο είναι το Renault Captur 1.0 TCe 100 hp LPG με το τοποθετημένο από το εργοστάσιο κιτ υγραερίου. Στη δοκιμή η μέση κατανάλωση βρέθηκε στα 8,5 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι για 100 χιλιόμετρα κίνησης το κόστος είναι λιγότερο από 8,5 ευρώ. Πρόσθετα έχει το πλεονέκτημα ότι κυκλοφορεί ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας.
Το μηχανικό αυτό σύνολο με την ισχύ των 100 ίππων και 170 Nm ροπής (με LPG) εμφανίζει αρκετά καλή ελαστικότητα, ανεβάζει εύκολα στροφές και προσφέρει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 13,0 δλ.). Με την επιλογή της βενζίνης η ισχύς μειώνεται στους 91 ίππους και στα 160 Nm ροπής, με τις διαφορές σε επιδόσεις να είναι υπαρκτές εν κινήσει. Ούτως ή άλλως αυτό που θα μετρήσει περισσότερο ο οδηγός είναι η οικονομία στην τσέπη του και όχι αν θα είναι πιο γρήγορο.
Παράλληλα, ο χρήσης του Renault Captur θα εκτιμήσει αμέσως την άνεση από τις αναρτήσεις και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Επίσης, είναι ευθύβολο στις ευθείες των εθνικών οδών και ξεκούραστο στα ταξίδια, ενώ παρά το οικογενειακό του προφίλ θα στρίψει με ασφάλεια ακόμα και με πίεση. Συν του ότι τα 210 χιλιοστά απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος δίνουν τη δυνατότητα να πατήσει πιο εύκολα εκτός δρόμου, μέχρι τα όρια που θέτει η κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Το πολύ όμορφο και κομψό Renault Captur με το κόμπακτ σε διαστάσεις αμάξωμα των 4.227 χιλιοστών μήκους, είναι σε θέση να καλύψει με μεγάλη ευκολία τις μεταφορικές απαιτήσεις μιας τετραμελούς οικογένειας. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει πολύς αέρας για τα πόδια και το κεφάλι, όπως και αρκετό ωφέλιμο πλάτος για έναν μεσαίο επιβάτη. Εξαιρετικά πρακτικό και χρήσιμο είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα σε μια διαδρομή 16 εκατοστών. Ο χώρος αποσκευών είναι ούτως ή άλλος μεγάλος στα 422 λίτρα, όμως σε δευτερόλεπτα αυξάνεται στα 536 λίτρα. Παράλληλα, το εσωτερικό του Captur διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα, η οποία αναβαθμίζεται σημαντικά από τη χρήση μαλακών υλικών στο ταμπλό και σε πολλές επιμέρους επιφάνειες.
Στην τιμή των 22.260 ευρώ προσφέρεται η αρχική έκδοση Equilibre με 6 αερόσακους, αυτόματη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών πινακίδων, οθόνη αφής 7 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, air condition και προβολείς LED. Το Equilibre Plus με 23.510 ευρώ διαθέτει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων και κάρτα Renault Hands Free.