Τα SUV έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή γιατί είναι πρακτικά και καλούνται να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες. Όσοι θέλουν περισσότερους χώρους και ανέσεις θα τις βρουν στα μικρομεσαία SUV (συγκριτικά με τα μικρά SUV), όμως για αρκετούς είναι άπιαστα από τιμές, αφού βρίσκονται στις 30.000 ευρώ και άνω.
Τα έχει όλα και συμφέρει
Μια πολύ συμφέρουσα λύση που είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τόσο τις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας, όσο και άνετα ταξίδια φορτωμένο με όλη την οικογένεια ή την παρέα, είναι το Suzuki S-Cross. Με τιμή που ξεκινά από 22.330 ευρώ στην έκδοση GL 1.4 BoosterJet 48V Hybrid 129 HP, προσφέρει κορυφαίο value for money στην κατηγορία. Από το βασικό του εξοπλισμό δεν λείπει κάτι, αφού διαθέτει 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, προσαρμοζόμενο cruise control, air condition, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς LED και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Ευρυχωρία σε κόμπακτ διαστάσεις
Το νέο Suzuki S-Cross με μήκος 4.300 χιλιοστά δεν είναι μεγαλύτερο από ένα μικρομεσαίο 5θυρο χάτσμπακ, γεγονός που ευνοεί ιδιαίτερα την ευελιξία στις αστικές μετακινήσεις, συγκριτικά με πιο ογκώδη C-SUV. Παράλληλα, η υπερυψωμένη θέση οδήγησης και η αρκετά καλή ορατότητα διευκολύνουν στην οδήγηση, μαζί με την κάμερα οπισθοπορείας στο παρκάρισμα. Παρότι κόμπακτ, το S-Cross είναι σε θέση να φιλοξενήσει χωρίς παραχωρήσεις στο εσωτερικό του τέσσερα ενήλικα άτομα και έναν ακόμα δίχως πολύ στρίμωγμα. Στο πίσω κάθισμα το ωφέλιμο πλάτος είναι αρκετό, όπως επίσης ισχύει για τον αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων χωράει αρκετές αποσκευές και φτάνει τα 1.230 λίτρα όταν πέσει η διαιρούμενη (60/40) πλάτη του πίσω καθίσματος. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκει και η στιβαρή συναρμογή των διαφόρων επιφανειών, με μαλακό πλαστικό να καλύπτει το δεξί μέρος του ταμπλό.
«Πάει» και δεν «καίει»
Στα πλεονεκτήματα που προσφέρει το νέο Suzuki S-Cross ανήκει και ο κινητήρας του με τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Ο ήπια υβριδικός 1.400άρης BoosterJet με τους 129 ίππους και τα 235 Nm ροπής τραβάει δυνατά από τις πολύ χαμηλές στροφές, χαίροντας παράλληλα «μπουσταρίσματος» από το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ των 14 ίππων και 53 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι σβέλτες σε κάθε περίπτωση, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ., ενώ η πραγματική κατανάλωση βρίσκεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 στα 120 γρ./χλμ., ο κάτοχός του απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Άνεση σε κάθε διαδρομή
Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, το πρώτο στοιχείο που γίνεται άμεσα αντιληπτό και εκτιμάται δεόντως στους ελληνικούς δρόμους, είναι η άνεση. Η απορροφητική ανάρτηση μαζί με την προσεγμένη ηχομόνωση και την ποιοτική κύλιση, κρατούν εκτός καμπίνας τους περισσότερους παρασιτικούς θορύβους. Χαρακτηριστικά που κάνουν πιο ξεκούραστες τις καθημερινές διαδρομές στην πόλη, αλλά και τα ταξίδια. Παρά τον προσανατολισμό του στην άνεση, το Suzuki S-Cross πατάει πολύ καλά και σε πιο γρήγορους ρυθμούς σε δρόμους με στροφές, όπου είναι ουδέτερο και ελεγχόμενο στις αντιδράσεις του. Όσοι πάλι θέλουν να πατήσουν σε πιο δύσβατα εδάφη, τότε θα κοιτάξουν το 4κίνητο S-Cross, το οποίο στοιχίζει από 27.330 ευρώ στη μεσαία και υπερπλήρη έκδοση εξοπλισμού GL+.