H Honda διαθέτει μια νέα και πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα αυτοκινήτων, αποτελούμενη από full hybrid μοντέλα, όπως είναι τα Jazz, HR-V, CR-V και το νέο Civic, καθώς και το αμιγώς ηλεκτρικό Honda e. Μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων οικογενειακού SUV είναι το CR-V e:HEV, το οποίο προσφέρεται τώρα στη χαμηλότερη τιμή έναντι άλλων μεσαίων φουλ υβριδικών SUV.
Κινητήριος δύναμή του αποτελεί το σύστημα Honda Hybrid Performance, αποτελούμενο από δυο ηλεκτροκινητήρες, μία μονάδα ελέγχου ισχύος, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, μπαταρία ιόντων λιθίου και πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης. Το CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα 2.0 λτ. κινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 145 PS και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 184 PS με ροπή 315 Nm. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα – βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V e:HEV από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ., με τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 151 γρ./χλμ. και κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ.
Η τεχνολογία i-MMD της Honda επιλέγει έξυπνα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης (EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive) με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Στις περισσότερες αστικές συνθήκες οδήγησης, το CR-V e:HEV επιλέγει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive, όπου ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και τη φόρτιση της μπαταρίας μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για έως περίπου 2 χιλιόμετρα. Παράλληλα η μπαταρία ανατροφοδοτείται, που σημαίνει ότι ειδικά στην πόλη διανύει αρκετές αποστάσεις χωρίς βενζίνη. Πρόσθετα, το CR-V e:HEV διαθέτει σύστημα Deceleration Paddle Selector, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τα paddles πίσω από το τιμόνι για να προσαρμόζει το ρυθμό αναγεννητικής πέδησης, όταν σηκώνει το πόδι του από το γκάζι. Επίσης, εκτός από την προεπιλεγμένη κανονική λειτουργία, ο χρήστης έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα EV, Econ και Sport.
Στο δρόμο, το υβριδικό Honda CR-V ξεχωρίζει αμέσως για το «αρχοντικό» του πάτημα, γεμίζοντας με περίσσια ασφάλεια και άνεση τον οδηγό και όλους τους επιβάτες. Ένα SUV ιδανικό για ταξίδια, αφού διανύει ξεκούραστα μεγάλες αποστάσεις στους αυτοκινητόδρομους, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται άψογα τα φορτία και στις στροφές. Σίγουρα δεν είναι σπορ, παρόλο που το γρήγορο τιμόνι με τις 2,34 στροφές από άκρη σε άκρη και τη βαριά αίσθηση θέλει να σου δώσει αυτή την αίσθηση, αλλά στρίβει με θέρμη και χωρίς περιττές κλίσεις.
Γενναιόδωρο είναι και το εσωτερικό του, όπου είναι σε θέση να φιλοξενηθούν με περίσσια ευκολία έως 5 ενήλικα άτομα. Μεγάλος με τη σειρά του σε χωρητικότητα και άνοιγμα είναι ο χώρος αποσκευών των 497 λίτρων, ο οποίος φτάνει τα 1.692 λίτρα με πεσμένα τα πίσω καθίσματα, μέχρι την οροφή. Παράλληλα η κατασκευή της καμπίνας του CR-V είναι πολύ καλή, με χρήση μαλακών πλαστικών σε ταμπλό και πόρτες, προσεγμένο φινίρισμα και γεροδεμένη συναρμογή που αποτρέπει την παρουσία τριγμών, ακόμα και εκτός δρόμου.
Σχετικά με τις τιμές του υβριδικού Honda CR-V e:HEV, αυτές ξεκινούν από τις 39.800 ευρώ στην πρώτη έκδοση Comfort. Ποσό που όπως αναφέραμε στην αρχή, είναι χαμηλότερο από οποιοδήποτε άλλο D-SUV με τεχνολογία full hybrid. Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν 7 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση σημάτων, αυτόματα φώτα, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, αυτόματος κλιματισμός, οθόνη ηχοσυστήματος 5 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πολλά ακόμη.