Πάνω από το 50% των καινούργιων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα προέρχονται από τις κατηγορίες των μικρών και μικρομεσαίων SUV, με πολλά εξ αυτών υβριδικά. Το θέμα είναι ότι αυτά τα χαρακτηριστικά, συνήθως ανεβάζουν την τιμή. Η λέξη-κλειδί είναι ακριβώς αυτή: συνήθως. Υπάρχουν και ορισμένες εξαιρέσεις, που «παντρεύουν» εξηλεκτρισμό και SUV σε πολύ ελκυστικά πακέτα. Ιδίως από την ώρα που οι Κινέζοι κατασκευαστές ήρθαν στη χώρα μας; Πανικός. Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα, το νέο Cherry Tiggo 4 που προσφέρει πάνω από 200 ίππους για λιγότερο από 23.000 ευρώ!
To Chery Tiggo 4 Hybrid 1.5 205 PS Comfort συγκεκριμένα, προσφέρεται από 22.990 ευρώ και στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται όλα τα καλά: ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη TFT 12,3 ιντσών, κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής 12,3 ιντσών, 7 αερόσακοι, 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, κάμερα οπισθοπορείας και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματος 2ζωνικός κλιματισμός, προβολείς LED και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Επόμενη έκδοση είναι η Premium με τιμή από 24.990 ευρώ. Επιπρόσθετα της Comfort τοποθετούνται πανοραμική απεικόνιση μέσω συστήματος καμερών, εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, καθίσματα με επένδυση οικολογικού δέρματος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι flatbottom, φιμέ κρύσταλλα στα πίσω παράθυρα και ατμοσφαιρικός φωτισμός. Επίσης καλύπτεται με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Chery και 5 χρόνια επέκταση εγγύησης από το Spanos Group.

Η ευμεγέθης μάσκα με το μοτίβο διαμαντιών, τα λεπτά κάθετα LED φώτα ημέρας στα πλαϊνά και τα «αιχμηρά» εμπρός φώτα, προσδίδουν ένα μοντέρνο χαρακτήρα στο όλο παρουσιαστικό. Οι ασημί ράγες οροφής, οι πλατιές πλαϊνές κολόνες, βαμμένες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, τα περιμετρικά πλαστικά προστατευτικά, η ενιαία LED μπάρα πίσω, που ενσωματώνει τα φωτιστικά σώματα και η χορταστική αεροτομή κλείνουν το κεφάλαιο της εξωτερικής εμφάνισης για ένα αυτοκίνητο που σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο. Από πλευράς διαστάσεων το μήκος φτάνει τα 4.330 χλστ. (πλάτος 1.830 χλστ., ύψος 1.655 χλστ. και μεταξόνιο 2.604 χλστ), ενώ τα 162 χλστ. απόστασης από το έδαφος και ο κύκλος στροφής των 10,9 μέτρων στέκονται σύμμαχοι στις εκτός δρόμου αποδράσεις και τις εντός πόλης υποχρεώσεις αντίστοιχα.
Στα ενδότερα του Tiggo 4 σε κερδίζουν αμέσως η ευρυχωρία, η άνεση και τα πολύ καλής ποιότητας υλικά, με την προσοχή στη λεπτομέρεια να παραπέμπει σε premium μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Περνώντας στον τομέα των χώρων, οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους μπόλικο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι, καθώς και κεντρικό υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες για επιπλέον άνεση. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 433 λίτρα (μέχρι την οροφή) με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και φτάνει έως τα 1.190 λίτρα με αναδιπλωμένα καθίσματα.

Την κίνηση του μικρού Chery αναλαμβάνει ένα full hybrid σύνολο, αποτελούμενο από έναν ατμοσφαιρικό 1.500άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 95 ίππων και 120 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 204 ίππων και 310 Nm, μαζί με μια μπαταρία LFP 1,8 kWh. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου DHT (Dedicated Hybrid Transmission), εξασφαλίζοντας μέση ονομαστική κατανάλωση 5,3 λίτρων/100 χλμ., η οποία στην πραγματικότητα -ειδικά μέσα στην πόλη- μπορεί να πέσει εύκολα και κάτω από τα 5,0 λίτρα/100 χλμ! Με το ρεζερβουάρ βενζίνης να είναι στα 51 λίτρα, δε, η συνολική αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 1.200 χιλιόμετρα. Κι όλα αυτά αφενός με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (120 γρ. CO2/χλμ), αφετέρου με καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ., 150 χλμ./ώρα τελική).
Οδηγικά το Tiggo 4 είναι ιδιαίτερα αθόρυβο και πολιτισμένο αφού κινείται ως επί το πλείστον ηλεκτρικά ή με μικρή και αόρατη συμβολή του θερμικού συνόλου. Στον τομέα της ανάρτησης και της αλληλεπίδρασης αυτής με το «βομβαρδισμένο» ελληνικό οδόστρωμα, οι περισσότερες λακκούβες απορροφώνται αποτελεσματικά και διατηρούν ατάραχους τους επιβάτες, ενώ και στις στροφές οι κλίσεις παραμένουν σε απολύτως λογικά επίπεδα. Πολύ καλά σε αίσθηση και απόδοση και τα φρένα, που αποτελούνται από δισκόφρενα σε όλες τις γωνίες (αεριζόμενα τα εμπρός).





















