H Kia διαθέτει μια ευρύτατη γκάμα από SUV/Crossover ύστερα και από την προσθήκη του νέου μικρομεσαίου Niro, το οποίο αποτελεί το τρίτο μέλος στην οικογένεια της μάρκας. Έτσι, μαζί με το XCeed και το Sportage έχει μια πολύ δυνατή 3άδα, που είναι σε θέση να καλύψει πλήρως τον εκάστοτε αγοραστή.
Το νέο Niro θα λανσαριστεί σε λίγες μέρες και στην Ελληνική αγορά, όπου θα ανακοινωθούν σύντομα και οι τιμές του. Τα πρώτα αυτοκίνητα που θα διατεθούν είναι τα υβριδικά (HEV), ενώ προς το τέλος του χρόνου θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις Plug-in hybrid (PHEV) και το αμιγώς ηλεκτρικό (EV). Το νέο Niro δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχό του και βασίζεται στην τρίτης γενιάς πλατφόρμα «K», με περισσότερες ενισχύεις και αυξημένη ακαμψία, αλλά χαμηλότερο βάρος. Επιπλέον μεγάλωσε ελαφρώς σε διαστάσεις και έχει μήκος 4.420 χλστ. (+65 χλστ. από το Niro του 2019), πλάτος 1.825 χλστ. (+25 χλστ.), ύψος 1.535 χλστ. και μεταξόνιο 2.720 χλστ. (+20 χλστ.). Το Niro EV είναι μόνο λόγο ψηλότερο στα 1.560 χλστ.
Σχεδιαστικά το νέο Niro διαθέτει έντονη προσωπικότητα και μοναδικά γνωρίσματα, ενώ διαφορές υφίσταται μεταξύ των HEV και PHEV με το EV. Το 100% ηλεκτρικό παρουσιάζει διαφορετικούς προφυλακτήρες, με τα κοινά τους στοιχεία να αποτελούν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα εμπρός, τα τύπου μπούμερανγκ πίσω και τις φαρδιές τρίτες κολόνες με τον ενσωματωμένο αεραγωγό. Μάλιστα, διατίθενται σε διαφορετικές αποχρώσεις σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα, με τους συνδυασμούς να φτάνουν τους έως 32.
Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του νέου Niro, με τις «καθαρές» γραμμές στο ταμπλό, όπου κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί το ενιαίο πάνελ με τις δύο στάνταρ οθόνες των 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Η ποιότητα είναι ιδιαίτερα προσεγμένη τόσο σε υλικά (μαλακά υλικά σε ταμπλό και πόρτες), όσο και σε συναρμογή και φινίρισμα. Στα ατού του Niro ανήκουν και οι πολύ άνετοι χώροι όλους τους επιβάτες. H χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ διαφοροποιείται ανάλογα τον κινητήρα. Το HEV έχει 451 λίτρα, το PHEV 348 λίτρα και το EV 475 λίτρα, συν 20 ακόμα λίτρα κάτω από το εμπρός καπό, όπου μπορούν για παράδειγμα να τοποθετηθούν τα καλώδια φόρτισης.
Όσον αφορά τους κινητήρες, για την Ελλάδα περισσότερο ενδιαφέρον αναμένεται να συγκεντρώσει το υβριδικό σύνολο των 141 συνδυαστικών ίππων. Αυτό αποτελείται από τον 1.6 GDI 105 PS και 147 Nm και το ηλεκτρικό μοτέρ των 43,5 PS και 170 Nm. Το Niro HEV επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ., φτάνει τα 165 χλμ./ώρα τελικής, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 107 γρ./χλμ. Η μετάδοση γίνεται στους εμπρός τροχούς με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,32 kWh.
To Niro PHEV διαθέτει συνολική ισχύ 183 ίππων, μέσω του συνδυασμού του 1.6 GDI των 105 ίππων και του ηλεκτρικού μοτέρ των 84 PS και 203 Nm. Με την μπαταρία των 11,1 kWh μπορεί να διανύσει έως 84 χιλιόμετρα στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά (μεικτή αυτονομία 65 χλμ.), με μέση κατανάλωση 0,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 19 γρ./χλμ. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,6 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 168 χλμ./ώρα.
Το ηλεκτρικό Niro έχει τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και 255 Nm ροπής. Με την μπαταρία των 64,8 kWh, η μεικτή αυτονομία φτάνει τα 460 χλμ., η τα 604 χλμ. στην πόλη. Από πλευράς επιδόσεων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ. και σταματά στα 167 χλμ./ώρα.