Οι συνεχόμενες ανατιμήσεις στα αυτοκίνητα έχουν προκαλέσει δυσφορία στους αγοραστές, αφού για να αγοράσουν ένα νέο αμάξι θα πρέπει να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Από την στιγμή που αρχικές εκδόσεις supermini στοιχίζουν πάνω από 20.000 ευρώ, πώς να φτάσουν τα λεφτά για την απόκτηση ενός οικογενειακού μοντέλου, ακόμα και μικρού SUV;
Παρόλα αυτά η Hyundai έχει τη λύση και για το κοινό που θέλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, με φουλ εξοπλισμό και στην καλύτερη τιμή της αγοράς. Το Hyundai Bayon με τιμή που ξεκινά από 18.840 ευρώ και όλα τα συστήματα ασφαλείας και ανέσεων, είναι best buy B-SUV. Θα εξυπηρετήσει τόσο τις αστικές μετακινήσεις λόγω των κόμπακτ διαστάσεών του (μήκος 4.180 χιλιοστά) όσο και τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας, χάρη στους αρκετούς χώρους που προσφέρει.
Στο εσωτερικό του θα φιλοξενηθούν εύκολα τέσσερα ενήλικα άτομα και ένα παιδί, αφού διαθέτει αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ύψος και αέρα για τα πόδια και των πιο ψηλών. Παράλληλα το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων θα βολέψει αρκετές αποσκευές, ενώ η εταζέρα που κουμπώνει στην πλάτη του πίσω καθίσματος διευκολύνει στη φόρτωση πιο ψηλών αντικειμένων. Από πλευράς κατασκευής, τα σκληρά και συμπαγή πλαστικά μοιάζουν λες και είναι ένα με το αμάξωμα, αφού δεν κουνιέται τίποτα, ούτε ακούγεται κάποιος τριγμός, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο περνά από οδοστρώματα με ανωμαλίες και ρωγμές.
Σχετικά με τον εξοπλισμό του Bayon, από την πρώτη έκδοση Exclusive ανήκει όλη η «σουίτα» ασφαλείας Hyundai Smart Sense, όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων κ.λπ. Στάνταρ είναι ακόμα το infotainment με οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και πολλά ακόμη.
Αρχικός κινητήρας του Bayon είναι ο «παραδοσιακός» 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός των 1.2 λίτρων με την τεχνολογία ERS (Energy Regeneration System) για ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα και σύστημα ελεγχόμενης διάρκειας βύθισης των βαλβίδων. Η ισχύς του φτάνει τους 84 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 118 Nm στις 4.200 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται με ένα κοντής κλιμάκωσης μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων, το οποίο συμβάλλει στο τράβηγμα και την ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές. Έτσι σε ρυθμούς πόλης μπορεί να κινείται με λίγα χιλιόμετρα και μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, προς όφελος και της κατανάλωσης (6,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες). Από πλευράς επιδόσεων, η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ., ενώ σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, το στροφόμετρο δείχνει σχεδόν 4.100 σ.α.λ. με 130 χλμ./ώρα, δίχως να ενοχλεί από πλευράς θορύβου.
Στο δρόμο, το Bayon προσφέρει άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις σε όλες τις συνθήκες, αφού το στιβαρό του πλαίσιο και οι κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν συμπαγή αίσθηση, χαμηλό θόρυβο κύλισης και πολύ καλό πάτημα.