Σαν αστείο είναι νέο SUV 163 ίππων με 19.990 ευρώ

  • kgm-tivoli-interior
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (4)
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (38)
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (37)
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (24)
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (28)
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (5)
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (17)
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (16)
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (8)
  • KGM Tivoli 1.5 163 PS (11)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/kgm-tivoli-interior.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-38.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-37.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-24.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-28.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/KGM-Tivoli-1.5-163-PS-11.jpg

Νέα SUV με τιμή γύρω στις 20.000 ευρώ ή και χαμηλότερα διατίθενται στην αγορά, με ισχύ που κυμαίνεται κοντά στους 100 ίππους. Κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις με περισσότερη δύναμη υπάρχουν, όπως είναι το Opel Mokka 1.2 Turbo 136 hp (από 19.900 ευρώ) και το KGM Tivoli 1.5 Turbo 135 hp ή 163 hp (από 18.990/19.990 ευρώ αντίστοιχα). Το κορεατικό SUV (της SsangYong παλαιότερα) προσφέρει τα περισσότερα άλογα στη χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας. Παράλληλα στην ισχυρότερη εκδοχή του πωλείται με επιπρόσθετο εξοπλισμό (βλ. αναλυτικά παρακάτω), οπότε το όφελος για τον πελάτη είναι διπλό. Να σημειωθεί ακόμα ότι για όλα τα Tivoli ισχύει έκπτωση 1.000 ευρώ (περιλαμβάνεται στις προαναφερθείσες τιμές).

Βασικός εξοπλισμός Tivoli 1.5T 163 PS Smart: 7 αερόσακοι, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών με πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρας βροχής και φωτός, πίνακας οργάνων 10 ιντσών, μηχανικός κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, διπλό πάτωμα χώρου αποσκευών και ηλεκτροχρωμικός κεντρικός καθρέπτης. Εγγύηση: 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. και 5ετής οδική βοήθεια.

Γνώριμο SUV από τη SsangYong

Το όνομα «Tivoli» είναι γνώριμο, καθώς προέρχεται από το ομώνυμο μοντέλο της SsangYong που είχε παρουσιαστεί πριν από μια δεκαετία (το 2015). Έκτοτε δέχτηκε κάποιες σχεδιαστικές, τεχνολογικές και μηχανικές αναβαθμίσεις, παραμένοντας πολύ οικονομικό από πλευράς τιμών. Σχεδιαστικά εμφανίζεται ήπιων τόνων, παρόλα αυτά έχει κάποια ενδιαφέροντα αισθητικά γνωρίσματα, όπως είναι η κλειστού τύπου μάσκα, το ασημί διακοσμητικό στον εμπρός προφυλακτήρα που παραπέμπει σε bull bar και τα φουσκωμένα φτερά. Από πλευράς διαστάσεων έχει μήκος 4.225 χλστ., πλάτος 1.810 χλστ., ύψος 1.613 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ. Το εσωτερικό του διαθέτει σύγχρονη αισθητική και τις απαραίτητες πλέον οθόνες, όπως είναι των 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων με τις επιλογές διαμόρφωσης και την 9άρα οθόνη του infotainment με τα σχετικά παρωχημένα γραφικά. Από πλευράς κατασκευής δεν υπάρχει κανένα παράπονο τόσο σε υλικά (μαλακό πλαστικό στο ταμπλό), όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Το Tivoli θα φιλοξενήσει τέσσερα άτομα με άνεση, αφού ο αέρας για τα πόδια στο πίσω κάθισμα φτάνει και για τους πιο ψηλούς. Όσο για τις αποσκευές, ο κατασκευαστής ανακοινώνει 427 λίτρα μαζί με τον «κρυφό» χώρο κάτω από το δάπεδο.

Άνετο, σβέλτο, αλλά «τσιμπάει» σε βενζίνη

Ο τετρακύλινδρος 1.5 GDi Turbo βενζινοκινητήρας αποδίδει στην ισχυρότερη εκδοχή του 163 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 280 Nm, εξασφαλίζοντας γεμάτο τράβηγμα από τις 1.500 σ.α.λ. που αποδίδεται η ροπή. Παράλληλα ακούγεται ένα απολαυστικό, old school, σπουλάρισμα από την τουρμπίνα στις 2.500 σ.α.λ. Με τέτοια ισχύ και βάρος 1.300 κιλά θα περίμενε κανείς πιο γρήγορη επιτάχυνση από το χρόνο των 10,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ., ωστόσο κρατά και ανεβάζει εύκολα ρυθμό σε ταχύτητες ταξιδιού. Η κλιμάκωση απλώνει τα χαρακτηριστικά απόδοσης, αλλά ο λεβιές του 6τάχυτου κιβωτίου σκαλώνει στις γρήγορες αλλαγές. Η μέση τιμή της δοκιμής διαμορφώθηκε στα 8,3 λίτρα/100 χλμ., όμως με λίγο πιο βαρύ πόδι ξεπερνά εύκολα τα 10 λτ./100 χλμ. Υψηλότερες έναντι των πιο σύγχρονων υβριδικών συνόλων (και των mild hybrid) είναι και οι εκπομπές CO2 των 159 γρ./χλμ. (111 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Στην οδήγηση το πρώτο στοιχείο που εκτιμάται είναι η άνετη ρύθμιση της ανάρτησης, αφού περνά από τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες. Η ηχομόνωση επίσης φροντίζει να διατηρεί χαμηλά τους εξωγενείς θορύβους, συν του ότι τα άνετα καθίσματα προδιαθέτουν για ξεκούραστες διαδρομές. Το τιμόνι «κόβει» και ευνοεί στους χειρισμούς, αλλά από αίσθηση και ακρίβεια μειονεκτεί. Ο προσανατολισμός του Tivoli στην άνεση γίνεται αντιληπτός και στις στροφές, όπου το αυτοκίνητο εμφανίζει αισθητές κλίσεις υπό πίεση, ενώ τα ελαστικά με το 65άρι προφίλ «μαγουλιάζουν». Από την άλλη πλευρά τα σχετικά ψηλά λάστιχα είναι κατάλληλα για τους «βομβαρδισμένους» ελληνικούς δρόμους και σε συνδυασμό με τα 178 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, το Tivoli θα πατήσει με σχετική άνεση και σε κακοτράχαλους χωματόδρομους.

Get it on Google Play Download on the App Store