Με το Kona η Hyundai έκανε δυναμική είσοδο στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, κερδίζοντας το αγοραστικό κοινό με τα πολλά πλεονεκτήματά του και σε συνδυασμό με τις ανταγωνιστικές του τιμές. Παράλληλα διατίθεται με ένα ευρύ σύνολο κινητήρων όπως είναι οι αμιγώς βενζίνης, οι εφοδιασμένοι με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid, το αμιγώς ηλεκτρικό και το Full Hybrid.
Όσον αφορά το Kona Hybrid όπου εστιάζουμε στην συγκεκριμένη περίπτωση, πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 25.090 ευρώ, συνοδευόμενο με φουλ εξοπλισμό. Περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, σύστημα διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματη λειτουργία φώτων, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Κάτω από το ευφάνταστο και δυναμικού σχεδιασμού αμάξωμα των 4.205 χλστ. μήκους, φιλοξενείται ένα αποδοτικό φουλ υβριδικό σύνολο, το οποίο έχει ένα βασικό «άσσο». Αυτός αφορά τη μετάδοση και συγκεκριμένα το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT των 6 ταχυτήτων. Δεν ενοχλεί με μονότονα βουητά και δισταγμούς στην απόκριση, ενώ συνεργάζεται ιδεατά με το υβριδικό μοτέρ, εξασφαλίζοντας ομαλά ανεβάσματα, γρήγορα κατεβάσματα και εξαιρετικές εναλλαγές στη λειτουργία μεταξύ κινητήρα βενζίνης και ρεύματος. Εν αντιθέσει, άλλα αντίστοιχα υβριδικά με CVT κιβώτια ταχυτήτων παρουσιάζουν βουητό όταν πιέζονται και μειονεκτούν ως προς τα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Όσον αφορά την κινητήρια μονάδα του Kona Hybrid, αυτή αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.6 λτ. 105 ίππων και 147 Nm ροπής, ένα ηλεκτροκινητήρα με 43,5 PS και ροπή 170 Nm και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,56 kWh. Συνδυαστικά, φτάνουν στους εμπρός τροχούς 141 άλογα και 265 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 161 χλμ./ώρα. Ο οδηγός βγαίνει πολύ κερδισμένος από τη χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2. Σε πραγματικές μεικτές συνθήκες το υβριδικό SUV καίει 5,9 λτ./100 χλμ., ωστόσο με λίγη προσοχή και ειδικά στην πόλη μπορεί να πέσει στα 4,9 λτ./100 χλμ., λόγω της ηλεκτρικής κίνησης. Παράλληλα τα 112-115 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.
Μαζί με τα παραπάνω ο οδηγός του Kona Hybrid απολαμβάνει μια άνετη και ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Γεγονός που συμβάλλει και η ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω με τους πολλαπλούς συνδέσμους αντί του ημιάκαμπτου άξονα. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν ακόμα η στιβαρή κατασκευή του εσωτερικού με τους αρκετούς χώρους για τέσσερις επιβάτες και το ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ των 374 λίτρων.