Η Skoda διαθέτει μια πλήρη γκάμα από SUV μοντέλα, όπως είναι το μικρό Kamiq, το μικρομεσαίο Karoq και τα μεσαία Kodiaq και Enyaq iV. Μεταξύ αυτών το γενναιόδωρο Kodiaq προσφέρεται σε τιμές αντίστοιχες με C-SUV άλλων εταιρειών, παρέχοντας παράλληλα XL ανέσεις μέσω των τεράστιων χώρων του.
Οι τιμές του Skoda Kodiaq με το πληθωρικό αμάξωμα των σχεδόν 4,7 μέτρων μήκους και με τον κινητήρα 1.5 TSI 150 PS ξεκινούν από 32.400 ευρώ ή από 35.200 ευρώ με το DSG7 κιβώτιο ταχυτήτων. Στην αρχική έκδοση Ambition ανήκουν τα εξής: 7 αερόσακοι • Αυτόνομη πέδηση • LED φώτα ημέρας, πορείας και προβολείς • Οθόνη αφής 8 ιντσών • Αισθητήρας βροχής και λειτουργίας φώτων • Προβολείς ομίχλης • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες • Διζωνικός κλιματισμός • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Όπως αναφέραμε και στην αρχή, οι χώροι του Skoda Kodiaq αποτελούν ένα από τα πολύ σημαντικά του πλεονεκτήματα. Άλλωστε αποτελεί το πιο ευρύχωρο SUV και με διαφορά σε αυτά τα λεφτά. Όλες οι εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 4.697 χλστ., πλάτος 1.882 χλστ., ύψος 1.681 χλστ. και μεταξόνιο 2.790 χλστ.) έχουν εκμεταλλευτεί πλήρως και το μεσαίο SUV είναι σε θέση να φιλοξενήσει εύκολα ακόμα και μια 5άδα πολύ ψηλών επιβατών. Με 1.000 ευρώ επιπλέον προσφέρονται προαιρετικά δύο ακόμα καθίσματα (7 θέσεις) που αναδιπλώνονται πλήρως στο χώρο αποσκευών. Το πορτ μπαγκάζ είναι και αυτό τεράστιο με χωρητικότητα 835 λίτρων, τα οποία αυξάνονται στα 2.065 λίτρα όταν πέσουν όλα τα καθίσματα ή τα 270 λίτρα όταν και οι 7 θέσεις είναι σε πλήρη ανάπτυξη.
Στα θετικά γνωρίσματα της καμπίνας του Skoda Kodiaq ανήκει και η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με χρήση μαλακών υλικών στη μεγαλύτερη επιφάνεια του ταμπλό και στις εμπρός πόρτες. Παράλληλα οι ραφές στα πλαστικά μέρη, οι επενδύσεις τύπου αλουμινίου και μαύρης λάκας πιάνου, τα νίκελ διακοσμητικά και η γεροδεμένη συναρμογή ενισχύουν την προσοχή που έχει δώσει η Skoda στην κατασκευή του εσωτερικού.
Τα ατού του Skoda Kodiaq συνεχίζονται και στο δρόμο, με το πάτημα του κουμπιού για την ενεργοποίηση του 4κύλινδρου turbo κινητήρα 1.5 TSI, αφού δεν εμφανίζει κανένα ίχνος κραδασμών και θορύβων. Οι 150 ίπποι και τα 250 Nm ροπής επαρκούν πλήρως για την κίνηση των περίπου 1,6 τόνων βάρους του αμαξώματος. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,8 δλ., ή σε 9,9 δλ. με το DSG7 καθιστώντας τη συνεργασία του μοτέρ με το 7άρι αυτόματου διπλού συμπλέκτη ιδανική. Η κατανάλωση είναι απολύτως λογική για ένα τέτοιο SUV, αφού με το DSG7 βρέθηκε κατά τη διάρκεια της δοκιμής στα 8,2 λτ./100 χλμ.
Από πλευράς οδικής συμπεριφορά, το Kodiaq προσφέρει αυτά που θέλει κανείς από ένα τέτοιο SUV: Άνεση, ασφάλεια και στιβαρότητα. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς απορροφούν πλείστες όσες ανωμαλίες, ενώ σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης. Το κατάλληλο πεδίο δράσης του Kodiaq είναι οι αυτοκινητόδρομοι, όπου διανύει πολύ ξεκούραστα εκατοντάδες χιλιόμετρα. Σβέλτα μπορεί να κινηθεί και σε διαδρομές με στροφές όπου οι κλίσεις διατηρούνται σε χαμηλά -αναλογικά με το μέγεθος- επίπεδα. Παράλληλα τα 193 χιλιοστά που χωρίζουν αμάξωμα και έδαφος σου δίνουν τη δυνατότητα να πατήσει και στο χώμα, μέχρι εκεί που επιτρέπουν τα ασφάλτινα λάστιχα και η κίνηση μπροστά.