Το πληθωρικό μικρό SUV της Hyundai με τα χαρακτηριστικά μικρομεσαίου μοντέλου, το νέο Kona διατίθεται με κινητήρες αμιγώς βενζίνης, mild hybrid, full hybrid, ηλεκτρικό, αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και με τετρακίνηση. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 23.290 ευρώ (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ) στην αρχική έκδοση 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid, ενώ με τον αμέσως πιο δυνατό 1.600άρη turbo κινητήρα των 138 ίππων εκκινεί από 25.290 ευρώ. Τιμή που είναι πολύ λογική για ένα τέτοιων διαστάσεων και χαρακτηριστικών γενικότερα SUV, που είναι σε θέση να καλύψει πολύ άνετα τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας και να είναι παράλληλα το όχημα για τις καθημερινές μετακινήσεις ρουτίνας.
Το Hyundai Kona MY25 1.6 T-GDI 138 PS Premium των 25.290 ευρώ συνοδεύεται με ένα πληρέστατο εξοπλισμό, συν του ότι καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών απεριορίστων χιλιομέτρων. Εφοδιάζεται στάνταρ με οθόνη αφής πολυμέσων και πλοήγησης 12,3 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, 7 αερόσακους, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/60 R17, πλήρη φώτα LED εμπρός, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό και με πολλά ακόμη.
Το νέο Hyundai Kona με τον εμφαντικό και φουτουριστικό εξωτερικό του σχεδιασμό, τοποθετείται στην κορυφή των B-SUV σε διαστάσεις. Συγκεκριμένα με 4.350 χλστ. μήκος, 1.825 χλστ. πλάτος, 1.570 χλστ. ύψος και με το μεταξόνιο των 2.660 χλστ. είναι ιδανικό για όσους θέλουν ένα SUV που να μην είναι τόσο μικρό όσο τα μοντέλα των 4,1-4,2 μ. μήκους, αλλά και όχι τόσο μεγάλο όσο τα C-SUV των 4,5 μ. Έτσι συνδυάζει ιδανικά την ευελιξία στο δρόμο με τους μεγάλους χώρους στο εσωτερικό του. Σε αυτό όλοι οι επιβάτες κάθονται με άπλα, αφού έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος. Αντίστοιχα ευρύχωρο είναι και το πορτ μπαγκάζ με το μεγάλο άνοιγμα και τη χωρητικότητα των 466 λίτρων (1.300 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα). Σχεδιαστικά το εσωτερικό του Kona ακολουθεί μινιμάλ αισθητική προς όφελος της εργονομίας και της πρακτικότητας, με τις ευθείες γραμμές να ενισχύουν περεταίρω την αίσθηση της ευρυχωρίας. Κυρίαρχο στοιχείο στο ταμπλό αποτελεί το ενιαίο πάνελ που ενσωματώνει τον πίνακα οργάνων και το infotainment, ενώ η κατασκευή του είναι ιδιαίτερα γεροδεμένη.
Σχετικά με τον 1.6 λτ. turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με το συνεχώς μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων με καδένα, θα καλύψει όσους θέλουν περισσότερα κυβικά σε σχέση με τα 3κύλινδροα μοτέρ των 1.0-1.2 λτ. που κυριαρχούν στα B-SUV. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 138 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων (υπάρχει και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT), η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 194 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Hyundai η μεικτή κατανάλωση είναι 6,2 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 141 γρ./χλμ. (99 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στα μεγάλα πλεονεκτήματα του νέου Kona ανήκει και το πολύ καλό πάτημά του στο δρόμο. Ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και οι ιδιαίτερα «απορροφητικές» αναρτήσεις εξασφαλίζουν ξεκούραστες διαδρομές εντός και εκτός πόλεως, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν στιβαρό κράτημα και υπό πίεση, όπου το αυτοκίνητο είναι προβλέψιμο και ελεγχόμενο.