Ο σχεδιασμός ενός αυτοκινήτου παίζει σημαντικό ρόλο ως προς την αποδοχή του στο κοινό και κατά επέκταση στην εμπορική του σταδιοδρομία. Όταν ασκεί ακαταμάχητη έλξη και γοητεία, τότε τραβάει αμέσως το ενδιαφέρον, ενώ όταν συνδυάζεται και με άλλα ενδιαφέροντα γνωρίσματα τότε η επιτυχία μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη. Όπως ισχύει με το πολύ δημοφιλές Peugeot 2008, το οποίο μετά την ανανέωση που δέχτηκε απέκτησε ακόμα περισσότερο στιλ και δυναμισμό.
Παράλληλα είναι ελκυστικό και σε τιμή, αφού ξεκινά από τις 24.100 ευρώ φουλ εξοπλισμένο και με τον αποδοτικό 1.200άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων. To εκσυγχρονισμένο Peugeot 2008 κάνει αισθητή την παρουσία του με διακριτικές αλλαγές, που επικεντρώνονται κυρίως στο εμπρός μέρος. Εκεί που συναντάμε νέα και φαρδύτερη μάσκα, το νέο σήμα της εταιρίας, ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέα LED ημέρας, που πλέον αποτυπώνονται με τρεις «νυχιές» ανά πλευρά προφυλακτήρα. Στο πίσω τμήμα του την πιο μοντέρνα του εικόνα ενισχύουν τα νέα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων, το «Peugeot» ανάμεσά τους και την λίγο μεγαλύτερη αεροτομή. Με μήκος 4.304 χιλιοστά τοποθετείται στο άνω άκρο των B-SUV, όπως επίσης και με το μακρύ μεταξόνιο των 2.605 χλστ. Διαστάσεις που μετρούν κυρίως τα μικρομεσαία χάτσμπακ.
Αέρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου αποπνέει και το εσωτερικό του νέου Peugeot 2008, όπου πλέον τοποθετείται στάνταρ οθόνη 10 ιντσών για το infotainment (7 ίντσες πριν στις βασικές εκδόσεις). Την ιδιαίτερη φροντίδα που έχει δείξει η γαλλική φίρμα στην κατασκευή της καμπίνας ενισχύουν τα μαλακά υλικά που είναι κατασκευασμένο το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, μαζί με το προσεγμένο στη λεπτομέρεια φινίρισμα και το στιβαρό «δέσιμο» των επιμέρους τμημάτων. Πλήρως ικανοποιημένοι θα μείνουν και όσοι δίνουν έμφαση στους χώρους, αφού εξυπηρετεί άνετα τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων. Στο πίσω κάθισμα ο πολύς αέρας για τα πόδια εκπλήσσει ευχάριστα, ενώ και το πορτ μπαγκάζ των 434 λίτρων είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας.
Το Peugeot 2008 στις αρχικές του εκδόσεις τροφοδοτείται με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα των 1.2 λτ. ισχύος 100 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., συνδυασμένο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Οι επιδόσεις που παρέχει το ραφιναρισμένο μηχανικό αυτό σύνολο είναι ικανοποιητικές, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 183 χλμ./ώρα. Η Peugeot ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ. (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στα πολύ θετικά γνωρίσματα του 2008, ανήκει και η εξαιρετικά ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά, αφού συνδυάζει άκρως επιτυχημένα το κράτημα με την άνεση και την ευχάριστη οδηγική αίσθηση.
Εξοπλισμός Peugeot 2008 1.2 PureTech 100 Active:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας
- Οθόνη αφής 10 ιντσών με Navigation 3D
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες στάθμευσης πίσω
- Προβολείς LED με αυτόματη ενεργοποίηση
- Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων
- Αυτόματος κλιματισμός
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι – θερμαινόμενοι & αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Προσιτή παραμένει η τιμή και στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Allure, στις 25.900 ευρώ. Επιπρόσθετα του Active περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα με λειτουργία νυκτός, προσαρμοζόμενο cruise control, ενεργό σύστημα διατήρησης αυτοκινήτου στο μέσο της λωρίδας, καθρέπτη ηλεκτροχρωμίου, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, διπλό δάπεδο χώρου αποσκευών, πίσω φιμέ τζάμια και πρόσθετα διακοσμητικά.