Το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της Ford, το Puma προσφέρεται με πολλές παροχές, οι οποίες κάνουν την απόκτησή του πιο συμφέρουσα και προσιτή. Η Ford διαθέτει ελκυστικά χρηματοδοτικά προγράμματα, όφελος 1.000 ευρώ για ανταλλαγή παλαιού οχήματος και την 8ετή και πλήρως μεταβιβάσιμη εγγύηση της Ford Protect.
Ford Puma από 23.995 ευρώ
Αποκτήστε τώρα το Ford Puma με επιτόκιο 2,99%, προκαταβολή από 4.799 ευρώ και όφελος ανταλλαγής 1.000 ευρώ. Με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, η μηνιαία δόση στο Puma Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV με τιμή από 23.995 ευρώ, βγαίνει από 349,98 ευρώ για 60 μήνες (ποσό χρηματοδότησης 19.196 ευρώ). Όσοι επιθυμούν χαμηλότερη δόση, τότε υπάρχει άλλο πρόγραμμα χρηματοδότησης. Ενδεικτικά για το ίδιο Puma, η μηνιαία δόση είναι στα 252,25 ευρώ, με προκαταβολή 5.999 ευρώ, διάρκεια 84 μήνες, ποσό χρηματοδότησης 17.996 ευρώ και επιτόκιο 4,15%. Το νέο Puma προσφέρεται σε πολλές ακόμα εκδόσεις, όπως είναι το πολύ αγαπημένο στο κοινό ST-Line με τους κινητήρες 1.0 EcoBoost 125PS/155PS mHEV. Η γκάμα περιλαμβάνει τα ακόμα πιο πλούσια ST-Line X και ST-Line V, το περιορισμένης παραγωγής ST-Line X Vivid Ruby, το ST 1.5 EcoBoost 200 PS και το πιο νέο ST 1.0 EcoBoost 170 PS mHEV.
Στην πρώτη γραμμή το Puma Titanium και ST-Line
Τα πιο προσιτά σε τιμές Ford Puma είναι τα Titanium και ST-Line με τον πολύ δημοφιλή κινητήρα 1.0 EcoBoost 125PS mHEV. Οι τιμές τους ξεκινούν από 24.995 και 26.806 ευρώ αντίστοιχα (χωρίς τα 1.000 ευρώ όφελος ανταλλαγής), ενώ συνοδεύονται από πληρέστατο εξοπλισμό. Στο Puma Titanium ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι • Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης • Σύστημα διατήρησης λωρίδας • Σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων • Οθόνη αφής 8 ιντσών • Σύστημα πλοήγησης • Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων • Προβολείς ομίχλης LED • Air Condition • Καθρέφτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι/θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι • Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος • Drive Modes (Normal, Eco, Sport, Slippery & Trail) • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Στο ST-Line ανήκουν επιπλέον τα εξής: Ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών διαφορετικού σχεδιασμού • Μαύρη οροφή εσωτερικά • Τιμόνι σπορ Flat-Bottom με διάτρητο δέρμα και κόκκινη ραφή • Καθίσματα με κόκκινη ραφή • Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί • Σπορ σχεδιασμού προφυλακτήρες • Σπορ ανάρτηση.
Ευχάριστο, καλοφτιαγμένο και πρακτικό
Το νέο Ford Puma προβάλλει πολλά ακόμα πλεονεκτήματα, όπως είναι -μεταξύ άλλων- ο θελκτικός και σπορτίφ σχεδιασμός του κόμπακτ διαστάσεων αμαξώματός του (μήκος 4.207 χιλιοστά). Αντίστοιχα ευχάριστο και νεανικό είναι το εσωτερικό του, όπου παράλληλα τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, η πολύ καλή συναρμογή και ο όμορφος διάκοσμος, ενισχύουν περεταίρω την προσεγμένη συνολικά εικόνα του. Από πλευράς χώρων, το Puma θα χωρέσει τέσσερα άτομα με καλές ανέσεις, ενώ σημαντικό του πλεονέκτημα αποτελεί το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 456 λίτρων (μαζί με τα 80 λίτρα του MegaBox).
Εκτός από το να χαίρεται κανείς να βλέπει το Puma και να είναι μέσα σε αυτό, το ευχαριστιέται και στην οδήγηση. Στο Puma Titanium οι αναρτήσεις του έχουν λίγο πιο μαλακή ρύθμιση σε σχέση με του ST-Line, κάτι που θα ικανοποιήσει περισσότερο όσους θέλουν περισσότερη άνεση. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι χάνει σε οδική συμπεριφορά ή οδηγική αίσθηση από το ST-Line, το οποίο είναι πιο σφιχτό και εξασφαλίζει περισσότερο τονισμένα σπορτίφ χαρακτηριστικά. Ανεξαρτήτως έκδοσης ο αποδοτικός 1.000άρης turbo ταιριάζει κατάλληλα, αφού συνδυάζει σβέλτες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Το μηχανικό αυτό σύνολο με τους 125 ίππους και τα 170 Nm ροπής (210 Nm με overboost) ενσωματώνει και ήπιο υβριδικό σύστημα με τεχνολογία απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου. Ο εν λόγω κινητήρας εκπλήσσει ευχάριστα με το τράβηγμά του από τις χαμηλές στροφές, τις γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα) και την κατανάλωση των 6,7 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.