Η Fiat άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στη σύγχρονη ιστορία της, φέρνοντας το 600 στην εποχή των SUV. Το όνομα κουβαλά ένδοξες μνήμες από το παρελθόν, όμως η νέα γενιά έρχεται σε σύγχρονο «πακέτο» αλλά με ρετρομοντέρνο σχεδιασμό και τεχνολογία που απαντά στις ανάγκες της καθημερινότητας. Κομψές λεπτομέρειες όπως μας έχουν συνηθίσει οι δυτικοί γείτονες μας, δείχνουν ότι το νέο 600 έχει μοναδικό στιλ και ξεχωρίζει μεταξύ των B-SUV. Η εμπορική πορεία του υβριδικού μοντέλου αποκτά ένα ισχυρό πλεονέκτημα αφού πλέον, χάρη στην προωθητική ενέργεια κοστίζει από 23.390 ευρώ με τον κινητήρα 1.2 Hybrid 110 hp e-DCT6. Η πρόταση ενισχύεται ακόμη περισσότερο από την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση που συνοδεύεται από οδική βοήθεια. Υπάρχει ακόμα το πιο δυνατό 1.2 Hybrid 145 hp e-DCT6 με μόνο 1.000 ευρώ επιπλέον (από 24.390 ευρώ), ενώ την γκάμα συμπληρώνει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 600e 156 ίππων και 320 χιλιομέτρων μεικτής αυτονομίας με τιμή από 31.190 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της προωθητικής ενέργειας ύψους 3.500 ευρώ και της κρατικής επιδότησης 3.000 ευρώ.
Στυλ που τραβά τα βλέμματα και «βολικές» διαστάσεις

Το νέο Fiat 600 είναι αναγνωρίσιμο από την πρώτη ματιά, ως συγγενής του 500 αλλά σε σημαντικά μεγαλύτερες διαστάσεις. Η σιλουέτα του δείχνει αμέσως φιλική και καλοσχεδιασμένη. Με μήκος στα 4,18 μέτρα και μεταξόνιο στα 2,56 μέτρα έχει τον τρόπο του να φιλοξενεί όλους τους ενήλικες επιβάτες του με άνεση. Ταυτόχρονα οι αναλογίες, με κοντούς προβόλους και τονισμένα φτερά καταφέρνουν να μειώνουν οπτικά τον όγκο του. Η μάσκα δεν έχει τον λογότυπο της fiat, αλλά τον αριθμό 600, ο οποίος υπάρχει σε δεκάδες σημεία μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα LED χαρίζουν ξεχωριστή ταυτότητα. Στα πλαϊνά οι καθαρές επιφάνειες συναντούν κομψές λεπτομέρειες, ενώ στο πίσω μέρος η αισθητική είναι απλή και αρμονική.
Ξεχωριστό εσωτερικό με τεχνολογία και πρακτικότητα
Η καμπίνα του νέου Fiat 600 Hybrid έχει φρέσκια και μοντέρνα αισθητική, με καθαρή διάταξη και εύχρηστα χειριστήρια. Την προσοχή τραβά το οβάλ σχήμα από άκρη σε άκρη στο ταμπλό, φόρος τιμής στο Lingotto: το ιστορικό εργοστάσιο της Fiat με την οβάλ πίστα δοκιμών στην οροφή. Μέσα του συναντάμε δύο οθόνες, έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και το κεντρικό σύστημα πολυμέσων Uconnect 10,25 ιντσών με ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto. Η εργονομία είναι πολύ ψηλά στις προτεραιότητες του 600, γι’ αυτό άλλωστε βλέπουμε έναν μεγάλο αριθμό φυσικών χειριστηρίων. Τα καθίσματα εκτός από άνετα είναι και πολύ όμορφα, με το όνομα της μάρκας επαναληπτικά κεντημένο, δημιουργώντας ωραίο καπιτονέ μοτίβο. Οι σωστά εκμεταλλευμένοι χώροι περιλαμβάνουν πολλές λύσεις μικροαποθήκευσης και ένα πορτμπαγκάζ 385 λίτρων, επαρκές για τις ανάγκες μιας οικογένειας έως 4 ατόμων.

Σβέλτο, οικονομικό και άνετο στην οδήγηση
Καρδιά του Fiat 600 Hybrid των 23.390 ευρώ είναι ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.2 turbo που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Αυτός συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 29 ίππων και 55 Nm ροπής που βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο e-DCT έξι σχέσεων. Η μικρή αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,89 kWh, (και βάρους 12,5 κιλών), αποθηκεύει την ενέργεια από το φρενάρισμα και την επιστρέφει όταν χρειάζεται, επιτρέποντας κίνηση αποκλειστικά με ρεύμα σε χαμηλές ταχύτητες για έως 1 χιλιόμετρο εφόσον δεν φορτίσει. Βέβαια κατά την κίνηση στην πόλη επαναφορτίζει συνέχεια, οπότε δεν ξεμένει από ρεύμα. Σε 10,5 δευτερόλεπτα το 600 Hybrid επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα και η τελική ταχύτητα του αγγίζει τα 184 χλμ./ώρα. Από πλευράς κατανάλωσης, στην πόλη καίει μέχρι και κάτω από 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 6,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Η καθημερινή συμβίωση με το 600 Hybrid είναι ευχάριστη. Στην πόλη κινείται σχεδόν αθόρυβα, αξιοποιώντας την ηλεκτρική βοήθεια. Το τιμόνι είναι ελαφρύ, η ανάρτηση φιλτράρει σωστά τις ατέλειες του δρόμου και η ευελιξία κάνει την οδήγηση και το παρκάρισμα παιχνίδι. Σε πιο ανοιχτές διαδρομές αποδεικνύεται σταθερό και σίγουρο, με τον υβριδικό συνδυασμό να προσφέρει ροπή από χαμηλά. Το αυτόματο κιβώτιο φροντίζει για ομαλές αλλαγές μεταξύ των σχέσεων ενώ μπορεί να ελεγχθεί και χειροκίνητα από τα paddles στο τιμόνι.

Πολύ καλά εξοπλισμένο από τη βάση
Ακόμη και στην εισαγωγική έκδοση συναντάμε το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 10,25 ιντσών, ψηφιακό πίνακα 7 ιντσών, προβολείς LED, ασύρματο CarPlay και Android Auto, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και cruise control με λειτουργία Intelligent Speed Assist. Το πακέτο ασφάλειας περιλαμβάνει στάνταρ αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων και λειτουργία κλήσης ανάγκης. Στις ανώτερες εκδόσεις προστίθενται συστήματα όπως ασύρματη φόρτιση κινητού, θερμαινόμενα καθίσματα και επιπλέον τεχνολογίες άνεσης. Συνδυάζοντας αυτά τα στοιχεία με την τιμή των 23.390 ευρώ το Fiat 600 1.2 Hybrid 110 hp e-DCT6 μπορεί να προσφέρει καθημερινή πρακτικότητα, τεχνολογική ασφάλεια και ιταλική φινέτσα σε ένα εξαιρετικά δελεαστικό πακέτο.






















































