Μαέστρος απόδοσης & τιμής το νέο MG ZS Max Hybrid+

  • MG ZS MAX HYBRID+ (8)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (5)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (16)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (18)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (14)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (15)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (11)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (2)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (17)
  • MG-ZS-Max-Hybrid-21
  • MG ZS Max Hybrid+ (35)
  • MG ZS Max Hybrid+ (33)
  • MG ZS Max Hybrid+ (34)
  • MG ZS Max Hybrid+ (27)
  • MG ZS Max Hybrid+ (31)
  • MG ZS Max Hybrid+ (30)
  • MG-ZS-Max-Hybrid+-konsola
  • MG ZS MAX HYBRID+ (3)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (4)
  • MG ZS Max Hybrid+ (26)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-21-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-35.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-33.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-34.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-27.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-31.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-30.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-konsola.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-26.jpg

Η σύγχρονη MG σημειώνει αλματώδη ανάπτυξη, τόσο από πλευράς παρουσίασης νέων μοντέλων, όσο και σε πωλήσεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Στα κράτη της Ε.Ε. οι ταξινομήσεις της MG το πρώτο τετράμηνο του 2025 αυξήθηκαν κατά 52,3% (52.508 έναντι 34.471 το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι), ενώ στη χώρα μας η αύξηση έφτασε το 37,4% με 1.673 μονάδες έναντι 1.218 το 2024.

Ένα από τα μοντέλα που συνέβαλλε στην άνοδο της μάρκας είναι το νέο MG ZS Max Hybrid+, το οποίο προσφέρει κορυφαία σχέση τιμής/αξίας. Με τιμή από μόνο 23.550 ευρώ (με την προωθητική ενέργεια) δεν υπάρχει άλλο μικρομεσαίο SUV με full hybrid τεχνολογία και συνδυαστική ισχύ 197 ίππων, όπως επίσης και μικρό SUV. Ακόμα και στη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού με τιμή από 25.450 ευρώ είναι ασυναγώνιστο και προσφέρει πάρα πολλά, παραμένοντας όμως προσιτό για το κοινό που θέλει ένα υπερσύγχρονο C-SUV χωρίς να τιναχτεί στον αέρα ο προϋπολογισμός.

Το ολοκαίνουργιο MG ZS Max Hybrid+ διακρίνεται για τον κομψό του σχεδιασμό με τις νότες δυναμισμού στο εμπρός άκρο του, όπου κυριαρχούν η πλατιά μάσκα και τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Με μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. το νέο μικρομεσαίο SUV της MG τοποθετείται μαεστρικά ανάμεσα στα πιο μεγάλα B-SUV των 4,3 μέτρων μήκους και των C-SUV των 4,5 μέτρων. Έτσι συνδυάζει κατάλληλα την ευελιξία με τους χώρους στο εσωτερικό του. Σε αυτό οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ύψος και αέρα για τα πόδια, έτσι ώστε να κάτσουν και οι πιο ψηλοί χωρίς να στρυμωχτούν. Αρκετό είναι με τη σειρά του και το πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων, ενώ κάτω από το δάπεδο υπάρχουν θήκες για μικροαντικείμενα.

Παράλληλα, το εσωτερικό του ZS Max Hybrid+ διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, με χρήση μαλακών υλικών στο ταμπλό και στις πόρτες, προσεγμένο φινίρισμα και ιδιαίτερα γεροδεμένη συναρμογή. Τη μοντέρνα και ευχάριστη εικόνα του ενισχύουν οι αεραγωγοί με το τραπέζιο σχήμα και το ασημί περίγραμμα, το σπορτίφ σχεδιασμού τιμόνι τριών ακτίνων με το επίπεδο κάτω τμήμα και οι ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Η κεντρική οθόνη είναι εύκολη στη χρήση με άμεση απόκριση και σύγχρονα γραφικά, ενώ οι φυσικοί διακόπτες στο κάτω μέρος βελτιώνουν την εργονομία.

Σχετικά με τον εξοπλισμό της πρώτης έκδοσης Excite των 23.550 ευρώ ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με πλοήγηση, πίνακας οργάνων 7 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρας φωτός, αυτόματος κλιματισμός και όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις. Στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Exclusive στην τιμή των 25.450 ευρώ προστίθενται (επιπλέον του Excite) οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρας βροχής και δερμάτινο τιμόνι μικροϊνών. Όπως όλα τα νέα MG, έτσι και το νέο ZS συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. και 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια.

Στα πολύ σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του C-SUV της MG ανήκει το ιδιαίτερα αποδοτικό full hybrid σύνολο των 197 ίππων και 465 Nm ροπής. Από τη μία πλευρά εξασφαλίζει γρήγορες επιδόσεις και ηλεκτρική ώθηση, ενώ από την άλλη πλευρά οι απαιτήσεις του σε βενζίνη είναι χαμηλές. Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ροπής λαμβάνει ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh, εξασφαλίζοντας αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για αρκετές αποστάσεις ειδικά στην πόλη και μέχρι την ταχύτητα των 87 χλμ./ώρα ή και περισσότερων ανάλογα με τις συνθήκες. Ο βενζινοκινητήρας των 1.5 λτ. κύκλου Atkinson αποδίδει 102 άλογα και 128 Nm ροπής και σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ επιταχύνουν το αμάξωμα των 1.380 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. Επίσης, ο οδηγός μέσω του μενού της κεντρικής οθόνης μπορεί να επιλέξει το βαθμό της ανάκτησης ενέργειας (ήπιο, μεσαίο και ισχυρό), όπου στην τρίτη περίπτωση θυμίζει αμιγώς ηλεκτρικό με λειτουργία one-Pedal. Σε αστικές συνθήκες η κατανάλωση βρίσκεται χωρίς κόπο στα 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτή χρήση και πιο γρήγορους ρυθμούς μετρήσαμε μέχρι 5,9 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και η είσοδος στο Δακτύλιο επιτρέπεται καθημερινά.

Πολύ βελτιωμένο συγκριτικά με το προγενέστερο ZS είναι το νέο φουλ υβριδικό και στο δρόμο, όπου ξεχωρίζει αμέσως για το πιο στιβαρό του πάτημα και τη σιγουριά που μεταφέρει στον οδηγό του. Στην καθημερινή χρήση πόλης είναι ξεκούραστο, γεγονός που συμβάλλουν το υβριδικό σύνολο, το αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων και οι πολύ καλά σεταρισμένες αναρτήσεις. Αυτές περνούν τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων με στιβαρό και ποιοτικό τρόπο, χωρίς να ακούγονται ανεπιθύμητοι θόρυβοι ή τριγμοί. Αντίστοιχα σε μακρινές και πολύωρες διαδρομές ταξιδιού, το ZS Max Hybrid+ είναι ξεκούραστο και ευθύβολο. Αξιόλογα χαρακτηριστικά εμφανίζει και στις στροφές, ακόμα και σε ρυθμούς που ξεφεύγουν κατά πολύ από τους «οικογενειακούς». Η συμπεριφορά του παρουσιάζεται προβλέψιμη, ουδέτερη και με ένα ελαφρύ άνοιγμα της τροχιάς του εμπρός μέρους, προτού αναλάβουν δράση τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ο οδηγός λαμβάνει καλό βάρος και αμεσότητα από το τιμόνι, το οποίο βαραίνει λίγο πιο πολύ στην επιλογή Sport μέσω του Drive Mode.

Get it on Google Play Download on the App Store