Με τα μισά αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα να είναι SUV και τα περισσότερα μικρά SUV, εύλογα οι προτάσεις αγοράς είναι πάρα πολλές. Ανάμεσα στην πληθώρα των μοντέλων, αυτό που συμφέρει πολύ και αξίζει μέχρι τελευταίου ευρώ τα λεφτά που κοστίζει, είναι το Bayon 1.0 T-GDi 100 hp.
Στην πολύ προσιτή τιμή των 17.590 ευρώ αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση, καλύπτοντας ένα ευρύ αγοραστικό κοινό, κάθε ηλικίας, φύλου και οικογενειακής κατάστασης. Από την πρώτη έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα συστήματα ασφαλείας, όπως είναι 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής και διατήρησης λωρίδας και αναγνώριση οδικών σημάτων. Στάνταρ είναι ακόμα η αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, air condition, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, φώτα ημέρας και θέσης LED και αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων. Προσθέστε ακόμα τις after sales παροχές των 5 χρόνων εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων, συν 5ετή δωρεάν τεχνικό έλεγχο και οδική βοήθεια.
Μοντέρνο, ευρύχωρο και πρακτικό
Το πρώτο στοιχείο που προσελκύει το ενδιαφέρον στο Bayon είναι ο ευφάνταστος εξωτερικός του σχεδιασμός. Το κόμπακτ αμάξωμα των 4.180 χλστ. μήκους συνθέτουν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα εμπρός – πίσω, η μεγάλη μάσκα, τα διαδοχικά νεύρα και οι πολλές ανάγλυφες επιφάνειες.
Πιο ήπιων τόνων αλλά μοντέρνο είναι και το εσωτερικό, όπου δίνεται έμφαση στην πρακτικότητα και στους χώρους. Πρόσθετα διακρίνεται για την πολύ στιβαρή του κατασκευή, αφού όλα τα επιμέρους τμήματα των συμπαγών σκληρών πλαστικών μοιάζουν λες και είναι πακτωμένα στο αμάξωμα. Το Bayon εντυπωσιάζει και με τους χώρους που παρέχει. Μια τετραμελής οικογένεια ή παρέα θα φιλοξενηθεί με μεγάλη άνεση, ενώ μεγάλο για τα δεδομένα των B-SUV είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων.
Ευχάριστο και σβέλτο
Οι εκπλήξεις που «κρύβει» το Bayon συνεχίζονται και στο δρόμο, χάρη στον επιτυχημένο συνδυασμό κινητήρα – πλαισίου – αναρτήσεων. O γνωστός και αποδοτικός 3κύλινδρος turbo 1.0 T-GDi των 100 ίππων και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., ταιριάζει γάντι στο B-SUV των 1.095 κιλών. Τραβάει θετικά από τις χαμηλές στροφές δίχως να κομπιάζει και να έχει κενά, ανεβάζει πρόθυμα στροφές και επιταχύνει σβέλτα το αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.). Όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η Hyundai ανακοινώνει 5,5-5,7 λτ./100 χλμ. και 122-129 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Στην οδήγηση το Bayon 1.0 T-GDi 100 hp είναι ευχάριστο, ταιριάζοντας με επιτυχία την άνεση με το κράτημα. Το ενισχυμένο πλαίσιο και οι αναρτήσεις με την κατάλληλη ρύθμιση χαρίζουν πολύ καλή σταθερότητα στο αυτοκίνητο, σε οποιαδήποτε διαδρομή. Στις ευθείες και καμπές των εθνικών οδών πατάει με σιγουριά κινούμενο σε γρήγορους ρυθμούς, παρέχοντας ταυτόχρονα αρκετή άνεση. Παράλληλα είναι σε θέση να πάει σβέλτα και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, όπου εμφανίζει μικρές κλίσεις και ακολουθεί πιστά την προδιαγεγραμμένη πορεία.
Συνοψίζοντας, το Bayon 1.0 T-GDi 100 hp αποτελεί μια επένδυση στις 17.590 ευρώ και το μόνο σίγουρο είναι ότι ο κάτοχός του θα το ευχαριστηθεί. Διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό, αποδοτικό κινητήρα, ευρύχωρο εσωτερικό, είναι ασφαλές και άνετο στο δρόμο, περιλαμβάνει όλο τον εξοπλισμό και συνοδεύεται με πολύ καλή εγγύηση.