Κρατάει γερά τις χαμηλές τιμές το Kia Stonic

  • Kia-Stonic-static-front
  • Kia-Stonic-static-side
  • Kia Stonic (3)
  • Kia-Stonic-Static-Front
  • Kia-Stonic-rear
  • Kia-Stonic-MY25-tablo
  • Kia-Stonic-1.0-T-GDI-100-HP-(22)
  • Kia-Stonic-front-seats
  • Kia-Stonic-1.0-T-GDI-100-HP-(11)
  • Kia Stonic Luggage
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Kia-Stonic-static-front.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Kia-Stonic-static-side.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/09/Kia-Stonic-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/Kia-Stonic-Static-Front.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/Kia-Stonic-rear.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Kia-Stonic-MY25-tablo.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/07/Kia-Stonic-1.0-T-GDI-100-HP-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/Kia-Stonic-front-seats.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/07/Kia-Stonic-1.0-T-GDI-100-HP-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/05/Kia-Stonic-Luggage.jpg

H Kia εισήλθε με αξιώσεις το 2017 με το Stonic στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV, η οποία έμελλε να γιγαντωθεί από επιλογές μοντέλων και να βρεθεί πρώτη -και με διαφορά- στον πίνακα των πωλήσεων. Το κορεατικό B-SUV έγινε αμέσως δημοφιλές και κέρδισε το αγοραστικό κοινό για την αξιοπιστία του, την πρακτικότητα που προσφέρει, την ευκολία στην οδήγηση και τον άριστο συνδυασμό τιμών – εξοπλισμού – κινητήρων.

Χαρακτηριστικά που όχι μόνο έχει διατηρήσει έως σήμερα, αλλά και ενισχύσει με προσθήκη περισσότερου στάνταρ εξοπλισμού και τεχνολογιών, αποτελώντας μια best buy πρόταση αγοράς στα μικρά SUV. Με τιμή που ξεκινά από τις 17.990 ευρώ είναι πολύ προσιτό προς το ευρύ κοινό, ενώ έως το «όριο» των 20.000 ευρώ θα βρει κανείς την έκδοση που τον ικανοποιεί περισσότερο. Την γκάμα ανοίγει το Stonic 1.2 79 PS Inmotion στην τιμή των 17.990 ευρώ, ακολουθεί η μεσαία έκδοση Optimum με τιμή από 18.890 ευρώ και top είναι το πιο πλούσιο Platinum στις 20.240 ευρώ. Όσοι θέλουν πιο αποδοτικό κινητήρα αλλά σε προσιτές και πάλι τιμές, τότε θα προσανατολιστούν στο Stonic 1.0 T-GDI 100 PS Inmotion με τιμή από 19.590 ευρώ ή στο Optimum των 20.590 ευρώ. Φυσικά διατίθενται και άλλες εκδόσεις, μεταξύ αυτών και το πιο σπορτίφ GT-Line με τιμή από 22.490 ευρώ με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων.

Από την αρχική κιόλας έκδοση Inmotion δεν λείπει κάτι το ουσιαστικό από τον εξοπλισμό του Stonic. Μεταξύ άλλων διαθέτει infotainment με οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών με πλοήγηση και σύστημα τηλεματικής Kia Connect, ψηφιακή οθόνη οδηγού, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, 6 αερόσακους, αυτόματη εναλλαγή μεγάλων – μεσαίων φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες και μηχανικό κλιματισμό. Πολύ σημαντική παροχή αποτελεί η εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ., η οποία ισχύει για κάθε καινούργιο μοντέλο της Kia.

To Stonic έχει αρεστό σχεδιασμό εξωτερικά με σωστές αναλογίες και σπορτίφ γνωρίσματα, συνδυασμένα με κόμπακτ διαστάσεις (μήκος 4.140 χλστ.) προς όφελος της ευελιξίας στους αστικούς στενούς και πηγμένους δρόμους. Το εσωτερικό του είναι λιτό και απέριττο, με πολύ καλή εργονομία και την απαιτούμενη ψηφιακότητα μέσω του infotainment με την 8άρα οθόνη και του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Από πλευράς κατασκευής τα σκληρά πλαστικά είναι ανθεκτικά και στιβαρά μονταρισμένα, ενώ οι διάφορες θήκες χωράνε αρκετά μικροπράγματα. Παρότι μαζεμένο σε εξωτερικές διαστάσεις, οι χώροι που προσφέρει καλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες επιβατών με ύψος περί τα 1,8 μέτρα. Αρκετά ικανοποιητικό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων με το πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα.

Στο δρόμο το Stonic κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με το φιλικό του χαρακτήρα και την ισορροπημένη του συμπεριφορά. Το σετάρισμα των αναρτήσεών του είναι τέτοιο που από τη μία πλευρά το αυτοκίνητο περνά με ποιοτικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ από την άλλη μεταφέρει στον χρήστη του μια στιβαρή αίσθηση και σιγουριά. Από πλευράς κινητήρων, ο αρχικός τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.2 MPi με τους 79 ίππους και τα 113 Nm ροπής σίγουρα δεν απευθύνεται σε όσους θέλουν δυναμικές επιδόσεις, όμως είναι αξιοπρεπέστατος. Με τη βοήθεια του κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτου σασμάν παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα σε ρυθμούς πόλης και κρατά πιο γρήγορες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, αλλά με αισθητό θόρυβο γιατί το μοτέρ λειτουργεί σε υψηλές στροφές. Σύμφωνα με την Kia επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ., καταναλώνει σε μεικτή διαδρομή 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 128 γρ./χλμ. CO2 (82 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το τρικύλινδρο 1.000άρι turbo με τα 100 άλογα και τα 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. «γεμίζει» ιδανικά τις 6 ταχύτητες, αφού τραβάει από χαμηλά και με την 6η κάνει πιο ξεκούραστα ταξίδια συγκριτικά με το 1.2 MPi. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ., καταναλώνει 5,4 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Get it on Google Play Download on the App Store