Ένας από τους λόγους που επιλέγει κανείς ένα καινούργιο αυτοκίνητο αντί μεταχειρισμένου, είναι για να έχει το κεφάλι του ήσυχο από τυχόν προβλήματα. Ακόμα και στο ενδεχόμενο που συμβεί κάτι λόγω κατασκευαστικής αστοχίας θα είναι καλυμμένος από την εγγύηση του κατασκευαστή και έτσι σε κάθε περίπτωση νιώθει περισσότερη σιγουριά. Κάποιες εταιρείες και μοντέλα έχουν ισχυρότερη μακρόχρονη παράδοση στον τομέα της αξιοπιστίας, όπως είναι και η Honda με το νέο HR-V e:HEV, το οποίο είναι παράλληλα ένα πολύ πρακτικό και οικονομικό σε κατανάλωση SUV.
Με έκπτωση, χαμηλό επιτόκιο και πλήρη εξοπλισμό

Η ελληνική αντιπροσωπεία το προσφέρει με έκπτωση 810 ευρώ και τιμή από 34.490 ευρώ. Η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω του ευέλικτου χρηματοδοτικού προγράμματος με σταθερό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,5%, ελάχιστη προκαταβολή από 0% και περίοδο αποπληρωμής από 12 έως 84 μήνες. Από την αρχική έκδοση Elegance δεν απουσιάζει τίποτα από τον εξοπλισμό του, τόσο σε συστήματα ασφαλείας, όσο ανέσεων και διάφορα αξεσουάρ. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, πλοήγηση, Adaptive Cruise Control, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και 18άρες ζάντες αλουμινίου. Στην τιμή του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και το μεταλλικό χρώμα, ενώ συνοδεύεται με εγγύηση για 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. και 5ετή οδική βοήθεια.
Ευχάριστο στην οδήγηση και με χαμηλή κατανάλωση
Το νέο Honda HR-V συνδυάζει κατάλληλα την ευχάριστη οδηγική αίσθηση με χαμηλή κατανάλωση βενζίνης, χάρη στο πετυχημένο ταίριασμα του «στησίματος» στο δρόμο με το αποδοτικό υβριδικό μηχανικό σύνολο e:HEV. Αυτό αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1.5 DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson μέγιστης ισχύος 107 ίππων και 131 Nm ροπής και ηλεκτροκινητήρα 131 ίππων και 253 Nm. Η μετάδοση γίνεται με ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης (όπως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα), ενώ οι τρεις λειτουργίες του e:HEV (Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive) εναλλάσσονται απρόσκοπτα, ανάλογα τις συνθήκες και ανάγκες κίνησης. Ταυτόχρονα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα Eco, Normal ή Sport, και το «B» για να επιλέξει το επιθυμητό επίπεδο ανάκτησης ενέργειας, χρησιμοποιώντας τα paddles του τιμονιού. Σε αστικούς ρυθμούς κίνησης το HR-V e:HEV αξιοποιεί πλήρως το ηλεκτρικό μοτέρ και την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία, με αποτέλεσμα η κατανάλωση να πέφτει ακόμα και κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ. Σε μεικτές συνθήκες παραμένει και πάλι χαμηλά, στα 5,5 λίτρα./100 χλμ., μαζί με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Με φουλ γκάζι και τη συνέργεια βενζινοκινητήρα – ηλεκτροκινητήρα το HR-V των 1.380 κιλών φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και επιταχύνει μέχρι τα 170 χλμ./ώρα.

Το νέο HR-V e:HEV δεν αφήνει αμέτοχο τον οδηγό του, ο οποίος παράλληλα απολαμβάνει ένα πολύ ποιοτικό και στιβαρό πάτημα. Οι αναρτήσεις του φιλτράρουν με πολύ πετυχημένο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρά τα φαινομενικά σφιχτά αμορτισέρ και τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Το τιμόνι του διαθέτει πολύ καλή αίσθηση και βάρος τόσο ανεξαρτήτως συνθηκών, ενώ εξαιρετικές κριτικές αποσπούν και τα φρένα και σε αίσθηση, παρά την ανάκτηση ενέργειας. Το αυτοκίνητο ακολουθεί πιστά τις εντολές του οδηγού στις στροφές όπου οι αναρτήσεις κρατούν τις κλίσεις του αμαξώματος σε απολύτως λογικά επίπεδα. Το μόνο που ενδέχεται να ενοχλήσει είναι ο αισθητός θόρυβος από το βενζινοκινητήρα με φουλ γκάζι.
Μοντέρνο και πολύ πρακτικό
Το νέο HR-V διακρίνεται εξωτερικά για το σπορτίφ παρουσιαστικό του με μακρύ καπό, το «μυτερό» εμπρός άκρο του και το τύπου κουπέ τελείωμα του πίσω μέρους. Με μήκος 4.340 χλστ., πλάτος 1.790 χλστ., ύψος 1.582 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. είναι κατάλληλο για να κινείται στα μεγάλα αστικά κέντρα χωρίς να «δυσφορεί». Από την άλλη πλευρά το εσωτερικό του διακρίνεται για την ευχρηστία, πρακτικότητα και τη μινιμαλιστική προσέγγιση. Η οθόνη αφής των 9 ιντσών του infotainment με το εύχρηστο μενού, συν τα περιστροφικά χειριστήρια για την ένταση του ήχου και τον κλιματισμό ευνοούν με τη σειρά τους την εργονομία. Από πλευράς ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά και οι μαλακές επιμέρους επιφάνειες παρουσιάζουν εξαιρετική συναρμογή με ανάλογο φινίρισμα. Το Honda HR-V e:HEV αριστεύει σε χώρους επιβατών, αφού χωράει στο πίσω κάθισμα και τους πιο ψηλούς, χάρη στον πολύ αέρα για τα γόνατα και το σχεδόν επίπεδο δάπεδο. Το πορτμπαγκάζ δεν εντυπωσιάζει με τα 319 λίτρα αν και φαίνεται μεγαλύτερο. Τα καθίσματα Magic Seats που αναδιπλώνονται προς τα πάνω ή κάτω εξυπηρετούν τη μεταφορά ψηλών αντικειμένων ή δημιουργούν ένα επίπεδο αποθηκευτικό χώρο έως 1.289 λίτρων.


























































