«Ευκολάκι» στην αγορά του το Hyundai Bayon

  • Hyundai-Bayon-FL-static
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(25)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(8)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL
  • Hyundai-Bayon-1
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(12)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(14)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(20)
  • Hyundai Bayon 1.2 MPI 79 PS FL (23)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Hyundai-Bayon-FL-static.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-25.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-23.jpg

Με τόσα πολλά καινούργια αυτοκίνητα που έχουν κατακλύσει την αγορά, η τελική επιλογή μπορεί να εξελιχθεί σε σπαζοκεφαλιά, ειδικά όταν τα διαθέσιμα χρήματα είναι μετρημένα. Στην πιο δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV για παράδειγμα και με προϋπολογισμό της τάξεως των 20.000 ευρώ οι προτάσεις είναι λίγες, εφόσον στα βασικά ζητούμενα είναι και ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός σε όλους τους τομείς.

Το ανανεωμένο Hyundai Bayon δίνει τη λύση αφού είναι «ευκολάκι» ως προς την απόκτησή του, καθώς πρόκειται για μία από τις πιο προσιτές προτάσεις στα B-SUV και με υπερπλήρη εξοπλισμό από την πρώτη έκδοση Premium. Εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα «καλούδια» όπως είναι infotainment με οθόνη αφής 10,25 ιντσών με εργοστασιακή πλοήγηση και τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai Bluelink, ψηφιακό πίνακα οργάνων με κεντρική οθόνη 4,2 ιντσών, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους και κάμερα οπισθοπορείας. Πρόσθετα περιλαμβάνει αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 195/55 κ.ά. Επίσης, όπως κάθε νέο Hyundai, έτσι και το Bayon συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων.

Το πλουσιοπάροχο Hyundai Bayon Premium προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από 18.990 ευρώ με τον κινητήρα 1.2 MPi 79 PS, ενώ με 1.500 ευρώ παραπάνω διατίθεται με το πιο ισχυρό μοτέρ 1.0 T-GDI 100 PS (από 20.490 ευρώ). Το αρχικό ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1.197 κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 79 PS στις 6.000 σ.α.λ. και 113 Nm ροπή στις 4.200 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων κοντής κλιμάκωσης, το οποίο συμβάλλει στη θετική απόκριση στο πάτημα του γκαζιού σε ρυθμούς πόλης και στο να κρατά εύκολα ταχύτητες αυτοκινητόδρομου των 120-130 χλμ./ώρα, αλλά με ανεβασμένες στροφές (π.χ. 4.000 σ.α.λ.). Σε απόλυτους αριθμούς το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,5 δλ. και η τελική αγγίζει τα 165 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση δοκιμής είναι 7,4 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.

Ο υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος των 998 κ.εκ. είναι πιο δυνατός με ισχύ 100 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής μεταξύ 1.500-3.500 σ.α.λ. Παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα στις αυξομειώσεις των ταχυτήτων στην πόλη και το 6άρι σασμάν κρατά σε πιο χαμηλούς ρυθμούς τις στροφές του μοτέρ στο ταξίδι (π.χ. 130 χλμ./ώρα με 3.000 σ.α.λ.). Επίσης, επιταχύνει το Bayon των 1.095 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ., φτάνει τα 183 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 117 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, έχει επιτευχθεί ένας πολύ καλός συνδυασμός άνεσης και κρατήματος, αφού το Bayon από τη μία πλευρά είναι πολύ φιλικό στις καθημερινές συνθήκες ρουτίνας στην πόλη, ενώ από την άλλη εμφανίζεται ασφαλές σε όποια διαδρομή και να βρεθεί εκτός αστικού περιβάλλοντος. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενισχύει την άνεση μαζί με το αποτελεσματικό φιλτράρισμα των διαφόρων ανωμαλιών του οδοστρώματος από τις αναρτήσεις, εκτός από τις έντονες εγκάρσιες όπου ο ημιάκαμπτος άξονας αντιδρά με πιο ξερό τρόπο. Η στιβαρότητα της κατασκευής γίνεται άμεσα αισθητή και ως προς τη γεροδεμένη συναρμογή του εσωτερικού του. Σε αυτό χωρούν χωρίς πρόβλημα τέσσερα άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου, έχοντας στη διάθεσή τους ένα αρκετά ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ 411 λίτρων.

Get it on Google Play Download on the App Store