Ευχαριστιέσαι «τζάμπα» καύσιμο με SUV των 22.400 ευρώ

  • Renault-Captur-side
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (1)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (4)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (8)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (14)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (9)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (25)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (19)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (15)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (24)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (16)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (17)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Renault-Captur-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-17.jpg

Το κόστος καυσίμου είναι το μεγαλύτερο έξοδο για κάθε αυτοκίνητο, πόσο δε μάλλον όταν αυτό χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση. Οι λίγο μεγαλύτεροι να θυμάστε τους οδηγούς να ρωτάνε «πόσες δραχμές σου καίει το χιλιόμετρο;». Το νόμισμα έχει αλλάξει εδώ και 23 χρόνια στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα το κόστος έχει αυξηθεί κατακόρυφα, γιατί με τρέχουσα μέση τιμή 95άρας αμόλυβδης στα 1,75 ευρώ το λίτρο, κάθε οδηγός βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Βέβαια υπάρχει η εναλλακτική και άκρως συμφέρουσα επιλογή καινούργιου αυτοκινήτου και μάλιστα πολύ πρακτικού B-SUV με κινητήρα διπλού καυσίμου, με κιτ LPG τοποθετημένο απευθείας από το εργοστάσιο. Μια τέτοια πρόταση που εξοικονομεί πολλά χρήματα αποτελεί το πολύ προσιτό Renault Captur ECO-G 100. Εκκινεί από τις 22.400 ευρώ και είναι ακριβότερο κατά μόλις 500 ευρώ από το αμιγώς βενζίνης Captur 1.0 TCe 90. Συνεπώς το bi-fuel αποτελεί μονόδρομο, αφενός γιατί η απόσβεση των επιπλέον χρημάτων γίνεται γρήγορα, αφετέρου γιατί αυξάνεται η απόδοση και η συνολική αυτονομία με το LPG. Πολύ σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι το κιτ LPG καλύπτεται πλήρως από την εργοστασιακή εγγύηση των 5 ετών/100.000 χλμ., ενώ η συντήρηση γίνεται με βάση το χρονοδιάγραμμα του κατασκευαστή και δεν απαιτείται εξτρά service.

«Καίει» 8 ευρώ/100 χλμ.     

Το νέο Renault Captur ECO-G 100 τροφοδοτείται με τον 1.000άρη turbo 3κύλινδρο κινητήρα bi-fuel που τοποθετείται και σε άλλα μοντέλα των εταιριών Renault και Dacia. Με την επιλογή του LPG (με το πάτημα του διακόπτη στο ταμπλό) το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 100 ίππους στις 4.800-5.000 σ.α.λ. και 170 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Σε αστικές συνθήκες ή σε ρυθμούς ταξιδιού με κανονικές ταχύτητες, ο οδηγός δε νιώθει ότι του λείπει δύναμη, αφού μέχρι λίγο πιο πάνω από τις μεσαίες στροφές διαθέτει το απαιτούμενο τράβηγμα. Σε αυτό συμβάλλει και το πυκνής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που δεν αφήνει κενά. Μόνο σε υψηλές στροφές το μοτέρ δείχνει ότι δεν έχει δύναμη και δεν υπάρχει κανένας λόγω άσκοπης πίεσης.

Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 13 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα, με κατανάλωση LPG σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 8,5 λτ./100 χλμ. Με τρέχουσα μέση τιμή LPG 0,95 ευρώ/λτ., τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν μόλις 8 ευρώ ή λιγότερα σε συνθήκες ταξιδιού όπου μειώνεται η κατανάλωση. Με τη χρήση βενζίνης αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής, επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 14,3 δλ. και καταναλώνει 6,5 λτ./100 χλμ. Ωστόσο, με τιμή βενζίνης στα 1,76 ευρώ/λτ. το κόστος αυξάνεται στα 11,5 ευρώ ανά 100 χλμ. Όσο για την αποθήκευση των δύο καυσίμων, υπάρχει ένα ρεζερβουάρ 40 λίτρων για το LPG κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ και ένα ακόμα 48 λίτρων για τη βενζίνη.

Πρακτικό, ευρύχωρο και άνετο στην οδήγηση

Το Captur με το πολύ ελκυστικό σε σχεδιασμό αμάξωμα έχει μήκος 4.239 χλστ., πλάτος 1.797 χλστ., ύψος 1.575 χλστ. και μεταξόνιο 2.639 χλστ., Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τη χρήση μαλακών υλικών σε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. Μεγάλο ατού του γαλλικού μικρού SUV είναι η ευρυχωρία που παρέχει σε όλους τους επιβάτες του, αφού χωράει και πιο ψηλά άτομα στο πίσω κάθισμα. Αυτό σύρεται κατά 16 χιλιοστά και μεταβάλλει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ με μια απλή κίνηση, από τα 484 λίτρα στα 616 λίτρα.

Στο δρόμο, το Captur εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή σταθερότητα υπό όλες τις συνθήκες, διατηρώντας παράλληλα ξεκούραστους τους επιβάτες του. Ανεξαρτήτως διαδρομής εμπνέει σιγουριά και ασφάλεια, καθώς ταξιδεύει άνετα στους αυτοκινητόδρομους, ενώ στις στροφές η πρόσφυση είναι αρκετή και οι κλίσεις του αμαξώματος διατηρούνται σε λογικά πλαίσια. Το υπερυψωμένο αμάξωμα με τα 169 χλστ. απόστασης από το έδαφος δίνει τη δυνατότητα κίνησης σε κακοτράχαλους χωματόδρομους, συν του ότι με τις πολλές γυάλινες επιφάνειες ενισχύεται η περιμετρική ορατότητα.

Εξοπλισμός Captur ECO-G 100 evolution: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,4 ιντσών με Phone Mirroring με Android Auto & Apple CarPlay, αισθητήρας φώτων, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας φώτων, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition, δερμάτινο τιμόνι, κεντρική κονσόλα και υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο και συρόμενο πίσω κάθισμα.

Get it on Google Play Download on the App Store