Για να αγοράσει κανείς σήμερα ένα μικρομεσαίο SUV από τα πιο μεγάλα των 4,5+ μέτρων μήκους (ή και μικρότερα) θα χρειαστεί κοντά στις 30.000 ευρώ. Αν θελήσει και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τότε το ποσό ανεβαίνει κατά 2.000 ευρώ περίπου στην καλύτερη πάντα περίπτωση. Εξαίρεση στον κανόνα αποτελεί το νέο Renault Arkana, το οποίο είναι από τα μεγαλύτερα C-SUV και με τύπου κουπέ αμάξωμα, με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και σε ασυναγώνιστη τιμή.
Συγκεκριμένα πωλείται από μόνο 26.680 ευρώ στην έκδοση 1.3 TCe 140 hp EDC7 MHEV evolution. Ποσό χαμηλότερο ακόμα και από παραπλήσιας ισχύος αυτόματα μικρά SUV. Παρά τη χαμηλή του τιμή, από τον εξοπλισμό του δεν λείπει τίποτα, μιας και εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα και απαραίτητα πλέον καλούδια. Μεταξύ άλλων διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, Adaptive Cruise Control με Stop&Go, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, πλοήγηση, πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες φωτός & βροχής, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κάρτα Renault Handsfree, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.α.
Μετά την ανανέωση, το Renault Arkana έγινε ακόμα πιο μοντέρνο, ενώ ο κουπέ SUV σχεδιασμός του προσθέτει επιπλέον δυναμισμό στο αμάξωμα των 4.568 χιλιοστών μήκους. Οι αλλαγές εστιάζονται στη νέα μαύρη γυαλιστερή μάσκα με το νέο σήμα της Renault και τον προφυλακτήρα με τους μεγαλύτερους πλευρικούς αεραγωγούς. Νέα είναι και τα σχέδια των ζαντών αλουμινίου, όπως και τα πίσω διάφανα φανάρια που ενώνονται στο νέο σήμα της Renault. Στο εσωτερικό οι αλλαγές εντοπίζονται στις επενδύσεις και τα διακοσμητικά. Τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και στις πόρτες, η προσοχή στο φινίρισμα και στη συναρμογή, συνθέτουν πολύ καλή ποιότητα. Όλοι οι επιβάτες του Arkana θα βολευτούν άνετα, χάρις και στο μακρύ μεταξόνιο των 2.720 χιλιοστών που συμβάλλει στον αρκετό αέρα για τα πόδια. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 513 λίτρων με το πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα του.
Για την κίνηση του Arkana των 26.680 ευρώ φροντίζει το 4κύλινδρο turbo 12V mild hybrid μηχανικό σύνολο των 1.3 λτ. ισχύος 140 PS και 260 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο EDC7 και με paddles πίσω από το τιμόνι. Ο κινητήρας εμφανίζει ραφιναρισμένη λειτουργία με δυνατό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., 80-120 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. και τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε μεικτή χρήση βρίσκεται στα τα 7,5 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 130 γρ./χλμ. πληρώνει 83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Το Renault Arkana διακρίνεται για τον επιτυχημένο τρόπο που συνδυάζει την άνεση με το κράτημα. Παρά το συνολικό του όγκο και την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος των 200 χλστ., το Arkana είναι ιδιαίτερα ευθύβολο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, ενώ ακόμα και σε σφιχτές ορεινές διαδρομές ανταποκρίνεται με ασφάλεια σε γρήγορους ρυθμούς.