Οι επισκέψεις στα βενζινάδικα πλέον απαιτούν σπάσιμο κουμπαρά. Τα 2 ευρώ/λίτρο σε λίγο καιρό θα μοιάζουν λίγα για την αμόλυβδη, ενώ κατά εκεί οδεύει και το ντίζελ. Σταθερά πάνω από τα 1,8 ευρώ/λίτρο, με την τελευταία μέση τιμή να ορίζεται στα 1,889 ευρώ/λίτρο πανελλαδικώς (βάσει Παρατηρητηρίου Υγρών Καυσίμων) και να βάζει ξεκάθαρα πλώρη για τα 1,9 ευρώ/λίτρο. Παρόλα αυτά, δεν χρειάζεται (πολλή) απελπισία.
Αυτοκίνητα που προσέχουν την τσέπη, υπάρχουν. Ειδικά αυτά στα οποία η βενζίνη και το υγραέριο συνδυάζονται. Όπως, δηλαδή, στο Renault Captur LPG. To εξαιρετικά επιτυχημένο B-SUV των Γάλλων φροντίζει για τον περιορισμό των εξόδων, καθώς με τη χρήση του LPG καταφέρνει να κρατήσει το λογαριασμό χαμηλότερα από το αντίστοιχο ντίζελ! Κατά τη διάρκεια της δοκιμής του, το Captur 1.0 TCe LPG σημείωσε μέση τιμή κατανάλωσης 8,5 λίτρων/100 χλμ. Νούμερο που όταν το πολλαπλασιάσουμε με 1,129 ευρώ/λίτρο (μέση πανελλαδική τιμή υγραερίου κίνησης), μας δίνει 9,6 ευρώ/100 χλμ.
Το Captur 1.5 dCi αντίθετα, παρότι είχε «γράψει» σημαντικά χαμηλότερη μέση κατανάλωση, στα 5,8 λίτρα/100 χλμ., βλέπει την τιμή του ντίζελ να εκτοξεύει το κόστος κίνησης πάνω από του LPG. Ο πολλαπλασιασμός των 1,889 ευρώ/λίτρο με τα 5,8 λίτρα/100 χλμ. παράγει 11,2 ευρώ/100 χλμ. και τοποθετεί το πετρελαιοκίνητο Captur 1,6 ευρώ/100 χλμ. παραπάνω! Το ρεζερβουάρ LPG χωράει 45 λίτρα, τα οποία γεμίζουν με λίγο πάνω από 50 ευρώ (50,8 για την ακρίβεια). Με αυτά τα 45 λίτρα και τα 8,5 λίτρα/100 χλμ. κατανάλωσης, άνετα «βγάζεις» κοντά στα 470 χιλιόμετρα πριν να χρειαστεί εκ νέου επίσκεψη στο πρατήριο.
Κινητήριος δύναμη του Captur LPG είναι ο γνωστός 3κύλιδρος turbo 1.0 TCe. Όταν χρησιμοποιεί υγραέριο αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής, ενώ με τη βενζίνη πέφτει ελαφρώς η απόδοση στους 91 ίππους και 160 Nm. Η Renault ανακοινώνει για το 0-100 χλμ./ώρα 13,0 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 173 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 από 132 γρ./χλμ. με τη βενζίνη και από 117 γρ./χλμ. με το LPG. Σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί και η ελεύθερη κυκλοφορία του στο δακτύλιο, λόγω εργοστασιακού LPG. Επίσης, σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 48 λτ. και με την κατανάλωση των 6,5 λτ./100 χλμ. αυξάνεται σημαντικά η αυτονομία του. Πέρα από τα παραπάνω γνωρίσματά του, ο οδηγός θα εκτιμήσει ακόμα την άνεση και ασφάλεια που παρέχει στο δρόμο, οπουδήποτε και αν κινηθεί.
Το Captur 1.0 TCe LPG κοιτάει την ακεραιότητα του πορτοφολιού και από πλευράς τιμής. Στην τιμή των 21.560 ευρώ που κοστίζει η πρώτη έκδοση Expression περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών πινακίδων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών και προβολείς LED. Η επόμενη Dynamic, των 23.710 ευρώ, είναι η καλύτερη επιλογή καθώς προσφέρει όλα όσα θέλει κάποιος από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο: πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες φωτός και βροχής, διαφορετικές επενδύσεις, ηλεκτρικό χειρόφρενο, σύστημα πλοήγησης, πλήρη φώτα LED και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.