Η Suzuki λανσάρισε πριν από λίγο καιρό το νέο S-Cross, το οποίο ειδικά στην αρχική του έκδοση διαθέτει άριστο value for money, καθώς κοστίζει λίγα χρήματα αναλογικά με αυτά που παρέχει. Αποτελεί μια πολύ προσιτή σε τιμή πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αφού ξεκινά από τις 20.670 ευρώ (με το όφελος Hybrid For U των 750 ευρώ) με τον 1.400άρη turbo κινητήρα και πλήρη στάνταρ εξοπλισμό.
Συγκεκριμένα, στην πρώτη έκδοση GL διαθέτει τα εξής: 7 αερόσακους, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, συστήματα προειδοποίησης και αποφυγής αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση οδικών πινακίδων, adaptive cruise control, προβολείς LED, οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Το νέο S-Cross ξεχωρίζει αρχικά και για τον πιο ελκυστικό σχεδιασμό του από ποτέ, χάρη στο πλήρως αλλαγμένο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματός του. Αυτό παρέμεινε ως είχε σε διαστάσεις, με μήκος 4.300 χλστ., πλάτος 1.785 χλστ., ύψος 1.580 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ. Ορισμένα από τα κύρια αισθητικά του γνωρίσματα αποτελούν η μεγάλη μάσκα με τη χρωμιωμένη μπάρα που ενώνεται νοητά με τα φώτα, τα πίσω ευμεγέθη φωτιστικά σώματα και τα προστατευτικά τμήματα που τονίζουν τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα του.
Στο εσωτερικό του σημειώθηκε αναβάθμιση στην ποιότητα και στον σχεδιασμό κυρίως του ταμπλό. Στο κέντρο του φιλοξενείται η νέα οθόνη αφής των 7 ιντσών (9 ιντσών στην έκδοση GLX), με τον έλεγχό της να γίνεται απροβλημάτιστα. Παράλληλα ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες θα μετακινηθούν με άνεση. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων.
Τα καλά στοιχεία του S-Cross συνεχίζονται και στο δρόμο, ξεκινώντας από τον κινητήρα. Ο γνωστός 1.4 Boosterjet των 129 ίππων και με ροπή 235 Nm από τις 2.000 σ.α.λ., ενσωματώνει και ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Το ταίριασμα αυτό πετυχαίνει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.) και χαμηλή κατανάλωση – εκπομπές CO2 (5,3 λτ./100 χλμ. και 120 γρ./χλμ. αντίστοιχα).
Στην οδήγηση το νέο S-Cross είναι εύκολο στους χειρισμούς, εμπνέει ασφάλεια και πατάει με σιγουριά, ακόμα και σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Οι αναρτήσεις με την σχετικά σφιχτή ρύθμιση εξασφαλίζουν λογικές κλίσεις στις στροφές και η πρόσφυση δύσκολα θα «σπάσει». Παράλληλα το νέο ιαπωνικό μικρομεσαίο SUV ταξιδεύει χωρίς να κουράζει τους επιβάτες του, σε συνδυασμό και με το χαμηλό θόρυβο κύλισης.