Η Hyundai είναι από τις ελάχιστες εταιρείες που έχει καταφέρει να κρατήσει προσιτές τις τιμές των εμπορικών της αυτοκινήτων, αφού στις περισσότερες περιπτώσεις είναι σημαντικά χαμηλότερες έναντι του ανταγωνισμού. Γεγονός που αφορά και το μικρότερο SUV της κορεατικής φίρμας, το Bayon, το οποίο παράλληλα έχει σύντομους χρόνους παράδοσης.
Οι εκδόσεις που προσφέρεται είναι αρκετές, όλες με κινητήρες βενζίνης. Στη βάση τοποθετείται ο 1.2 MPi 84 hp (από 17.840 ευρώ) και κατόπιν ο 1.0 T-GDi με 100 hp και 120 hp. Τα turbo μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT. Μεταξύ αυτών μια ολοκληρωμένη και συμφέρουσα πρόταση αγοράς είναι το Bayon 1.0 T-GDi 100 hp Premium. Διαθέτει την απαιτούμενη δύναμη, είναι πλήρως εξοπλισμένο και βρίσκεται ακριβώς στο «όριο» των 20.000 ευρώ (20.40 ευρώ συγκεκριμένα).
Αρχικά τραβάει το ενδιαφέρον με τον ευφάνταστο σχεδιασμό του, ενσαρκώνοντας τη φιλοσοφία «Sensuous Sportiness», που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο i20, όπου και βασίζεται. Όμως από το μικρό χάτσμπακ της Hyundai διαφέρει τελείως εξωτερικά, συν του ότι είναι λίγο μεγαλύτερο. Με μήκος 4.180 χιλιοστά παραμένει «μαζεμένο» και είναι ιδανικό και για τις καθημερινές αστικές διαδρομές. Συν του ότι ξεχωρίζει αμέσως για την ευκολία στους χειρισμούς και στο παρκάρισμα, κάτι στο οποίο διευκολύνουν πολύ και η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος.
Παράλληλα, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρησης της λωρίδας παρέχουν πρόσθετη ασφάλεια σε μια απρόσμενη στιγμή ή αν για λίγο αφαιρεθεί ο οδηγός. Στον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης Premium ανήκουν ακόμα το απαραίτητο για πολλούς infotainment με οθόνη 8 ιντσών, ο μοντέρνος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, όλα τα ηλεκτρικά καλούδια, αυτόματος κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων κ.λπ.
Αν και διαφέρει ελάχιστα σε διαστάσεις από ένα μικρό 5θυρο αυτοκίνητο, το Bayon παρέχει χώρους μικρομεσαίου μοντέλου. Αρχικά ο οδηγός θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση και θα κάτσει αναπαυτικά στο κάθισμα με την πολύ καλή πλευρική στήριξη (όπως και του συνοδηγού). Στο πίσω μέρος της καμπίνας θα φιλοξενηθούν δύο ενήλικοι και ένα παιδί χωρίς στρίμωγμα, γιατί υπάρχει αρκετό πλάτος, αέρας για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλος και πλήρως εκμεταλλεύσιμος είναι ο χώρος αποσκευών των 411 λίτρων, όπου η εταζέρα μπορεί να αφαιρεθεί και να τοποθετηθεί σε ράγες στην πλάτη του πίσω καθίσματος. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκει και η γεροδεμένη του κατασκευή, αποτρέποντας την εμφάνιση ενοχλητικών τριγμών.
Η στιβαρότητα του αυτοκινήτου γίνεται αντιληπτή και στο δρόμο, όπου το Hyundai Bayon πετυχαίνει ένα ισορροπημένο συνδυασμό άνεσης και κρατήματος. Παρότι οικογενειακού προσανατολισμού, δεν θα «αρνηθεί» να ακολουθήσει πιο πιεσμένους ρυθμούς σε διαδρομές με στροφές, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του ένα τιμόνι άμεσο και με σωστό βάρος. Κατάλληλος για το αμάξωμα των 1.095 κιλών είναι ο 1.000άρης turbo κινητήρας των 100 ίππων και 172 Nm ροπής από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Ξεχωρίζει αμέσως για την ελαστικότητά του, το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και την ευκολία του να ανεβάζει ρυθμούς. Όσοι θέλουν πιο άμεση δύναμη μαζί με πιο βαρύ τιμόνι, τότε θα επιλέξουν τη ρύθμιση Sport μέσω του Drive Mode. Από πλευράς επιδόσεων, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,7 δλ. και η τελική φτάνει τα 183 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 122-129 γρ./χλμ. (0-82,56 ευρώ τέλη κυκλοφορίας), ενώ η πραγματική κατανάλωση είναι πολύ λογική στα 7,5 λτ./100 χλμ.