Το πιο προσιτό σε τιμές και μικρότερο SUV της Hyundai, το Bayon αποτελεί μια πολύ συμφέρουσα αγορά, προσφέροντας άριστη σχέση τιμής – αξίας στις περισσότερες εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού. Ειδικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τον 1.0 T-GDI 100 hp κινητήρα παρέχει πολλά και στοιχίζει λίγα λεφτά για τόσα πολλά που διαθέτει και σε εξοπλισμό.
Καταρχήν, το 1.000άρι turbo μηχανικό σύνολο ταιριάζει στο Bayon ιδανικά, γιατί το κινεί με άνεση, απαιτεί λογικές ποσότητες βενζίνης και ο οδηγός απολαμβάνει τα οφέλη του 7DCT. Οι 100 ίπποι και τα 172 Nm ροπής αποδίδονται με γραμμικό και ιδιαίτερα πολιτισμένο τρόπο, χωρίς κενά ισχύος ή τυχόν ανεπιθύμητους θορύβους και δονήσεις να μεταφέρονται στο εσωτερικό. Από τις πολύ χαμηλές στροφές έως τις μεσαίες η δύναμη είναι παρούσα, ειδικά με τα προγράμματα Normal και Sport του Drive Mode. Στο Eco η απόκριση στο γκάζι μειώνεται και τα ανεβάσματα των ταχυτήτων πραγματοποιούνται σε πολύ χαμηλές στροφές, εξυπηρετώντας μόνο σε επίπεδους δρόμους και με χαμηλά φορτία. Υπάρχει και επιλογή χειροκίνητων αλλαγών μέσω του λεβιέ, ενώ στο ταξίδι η 7η σχέση κρατά χαμηλά τις στροφές του μοτέρ (130 χλμ./ώρα με 2.900 σ.α.λ.), διατηρώντας τη δύναμη. Οι επιδόσεις σε κάθε περίπτωση είναι αρκετά καλές (0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ.), με κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες στα 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 122 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται και με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid, για ελάχιστη μείωση στην κατανάλωση και το διοξείδιο του άνθρακα.
Ο πετυχημένος συνδυασμός κινητήρα – αυτόματου κιβωτίου είναι ένα από τα στοιχεία που εκτιμά ο οδηγός. Το άλλο που αντιλαμβάνεται αμέσως, είναι η φιλικότητα στη χρήση και στους χειρισμούς γενικότερα. Κάτι που συμβάλλει δεόντως το 7DCT, γιατί κάνει την οδήγηση πολύ πιο ξεκούραστη ειδικά στους γεμάτους κίνηση δρόμους των πόλεων. Εκεί το Bayon έχει και το πλεονέκτημα της ευελιξίας, ενώ η ελαφρώς υπερυψωμένη θέση οδήγησης βοηθά σε επίπεδο ορατότητας. Συν του ότι η στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω διευκολύνουν απίστευτα στο παρκάρισμα. Το Bayon είναι και πολύ καλά στημένο στο δρόμο, εξασφαλίζοντας σίγουρο πάτημα σε γρήγορες ταχύτητες στις ευθείες, αλλά και στις στροφές. Εκεί θα «υπακούσει» τις εντολές του οδηγού που θα θελήσει να ανεβάσει ρυθμό, προσφέροντας αυξημένη πρόσφυση, λογικές κλίσεις, άμεσο τιμόνι και αποτελεσματικά φρένα.
Ένας ακόμα άσσος του Bayon, είναι οι αρκετοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές, που είναι σε θέση να καλύψουν δίχως παραχωρήσεις τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων. Παρότι είναι ελάχιστα πιο μακρύ (4.180 χλστ.) από ένα supermini μοντέλο, το Bayon έχει αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι όλων των φιλοξενούμενων. Μεγάλος για τα μέτρα του και τα B-SUV είναι και ο χώρος αποσκευών των 411 λίτρων. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει η πολύ καλή εργονομία με τα εύκολα στη χρήση χειριστήρια, τα εμπρός καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη και η γεροδεμένη συνολικά κατασκευή του.
Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί η τιμή σε συνάρτηση με τον εξοπλισμό. Το Bayon 1.0 T-GDI 100 hp 7DCT Exclusive ξεκινά από τις 22.540 ευρώ και εφοδιάζεται με τα πάντα: 6 αερόσακους • Αυτόνομη πέδηση • Διατήρησης λωρίδας • Αναγνώριση οδικών σημάτων • Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων • Πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών • Οθόνη infotainment 8 ιντσών • Αυτόματο κλιματισμό • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες • Αυτόματους υαλοκαθαριστήρες • Κάμερα οπισθοπορείας • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Ζάντες αλουμινίου. Τόσα πολλά και σε αυτή την τιμή σε B-SUV, δεν προσφέρει άλλο μοντέλο.