Αραιά και πού για βενζίνη με SUV των 23.550 ευρώ

  • MG-ZS-Max-Hybrid+-side
  • MG ZS MAX Hybrid+ Andros (33)
  • MG ZS MAX Hybrid+ Andros (38)
  • MG ZS MAX Hybrid+ Andros (39)
  • MG ZS MAX Hybrid+ Andros (19)
  • MG ZS Max Hybrid+ (21)
  • MG ZS Max Hybrid+ (33)
  • MG ZS Max Hybrid+ (31)
  • MG ZS Max Hybrid+ (18)
  • MG ZS Max Hybrid+ (36)
  • MG ZS Max Hybrid+ (26)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/MG-ZS-Max-Hybrid-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/MG-ZS-MAX-Hybrid-Andros-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/MG-ZS-MAX-Hybrid-Andros-38.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/MG-ZS-MAX-Hybrid-Andros-39.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/MG-ZS-MAX-Hybrid-Andros-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-36.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-26.jpg

Η υψηλή τιμή της βενζίνης «καίει» πάρα πολλούς οδηγούς καθημερινά και κυρίως τους περισσότερους που διανύουν χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες, ακόμα και όταν πρόκειται για κοντινές αποστάσεις. Ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητο με κινητήρα συμβατικής τεχνολογίας, η κατανάλωση εκτοξεύεται με τα ασταμάτητα «σταμάτα – ξεκίνα» και με 1η-2α-3η στο χειροκίνητο (ή αυτόματο) σασμάν.

Αν σας έλεγε κανείς ότι υπάρχει ένα νέο μικρομεσαίο full hybrid SUV με απόδοση που φτάνει τους 197 ίππους, κατανάλωση που πέφτει εύκολα κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ. στην πόλη και τιμή από μόνο 23.550 ευρώ, θα τον πιστεύατε; Μάλλον όχι και με το δίκιο σας. Κι όμως είναι υπαρκτό, ετοιμοπαράδοτο και πρόκειται για το νέο MG ZS Max Hybrid+, το οποίο μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έγινε πολύ δημοφιλές και έχει βρεθεί στην τρίτη θέση των ταξινομήσεων των C-SUV. Εξάλλου άλλο SUV με αυτά τα χαρακτηριστικά και σε τέτοια τιμή δεν υπάρχει ούτε μεταξύ των B-SUV.

Η τιμή των 23.550 ευρώ (με την προωθητική ενέργεια) ισχύει για την εισαγωγική έκδοση Excite με εξοπλισμό που περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- τα εξής: οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με πλοήγηση, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Επιπλέον, κάθε καινούργιο MG ZS Max Hybrid+ καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο) μαζί με 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, προκειμένου ο οδηγός του να είναι καλυμμένος για ό,τι απρόσμενο του συμβεί.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο συγκεκριμένο μοντέλο, έχει το ιδιαίτερα αποδοτικό full hybrid μηχανικό σύνολο. Η συνδυαστική του απόδοση φτάνει τους 197 ίππους και τα 465 Nm ροπής, ισχύς που επιταχύνει το αμάξωμα των 1.380 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,7 δευτερόλεπτα. Ο ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 λτ. κύκλου Atkinson των 102 PS και 128 Nm συνδυάζεται αρμονικά με το δυνατό ηλεκτρομοτέρ των 136 ίππων και 250 Nm. Αυτό τροφοδοτεί με ρεύμα η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία με την ενεργειακή χωρητικότητα των 1,83 kWh. Σε ταχύτητες μέχρι κοντά τα 100 χλμ./ώρα (ανάλογα τις συνθήκες), το MG ZS Max Hybrid+ μπορεί να κινείται σαν αμιγώς ηλεκτρικό, επιτυγχάνοντας πολύ χαμηλές καταναλώσεις. Με λίγη προσοχή στο πάτημα και άφημα του γκαζιού, έχουμε δει μέχρι και κάτω από 2 λτ./100 χλμ. σε αποστάσεις άνω των 10 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και έτσι γλιτώνει στον κάτοχό του ένα ακόμα έξοδο.

Στην οδήγηση το ZS Max Hybrid+ είναι πολύ ξεκούραστο και με σαφώς καλύτερο πάτημα από τον προκάτοχό του, χάρη και στο πιο σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεών του, το οποίο ταιριάζει καλύτερα με το ανάστημά του και το συνολικό του όγκο-βάρος. Πρόκειται για ένα άνετο αυτοκίνητο στις καθημερινές διαδρομές πόλης, όπως και σε πιο μακρινές αποστάσεις ταξιδιού. Συνολικά παρέχει μια σαφώς πιο στιβαρή αίσθηση στην οδήγηση και είναι σεταρισμένο με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να καλύψει το οικογενειακό κοινό που απευθύνεται και θέλει ένα SUV που να μην είναι ούτε «χαλαρό» σε αίσθηση, αλλά και ούτε πολύ σφιχτό που να «κοπανάει» στις ανωμαλίες των δρόμων και να γίνεται κουραστικό.

Το νέο MG ZS Max Hybrid+ εμφανίζει κομψό σχεδιασμό εξωτερικά με διακριτικές «πινελιές» δυναμισμού που το κάνουν αρεστό στο ευρύ κοινό. Έχει μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. Θετικές κριτικές αποσπά και το εσωτερικό του με το σύγχρονο σχεδιασμό, όπου οι ψηφιακές οθόνες του πίνακα οργάνων και του infotainment ενσωματώνονται με κομψό τρόπο στο ταμπλό. Η MG έχει προσέξει και την κατασκευή του εσωτερικού και αυτό γίνεται αμέσως αντιληπτό δια της όρασης και αφής με τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, το πολύ καλό φινίρισμα και συναρμογή, έως τους σωστούς αρμούς και ενώσεις. Στα «συν» του νέου δημοφιλούς SUV και οι αρκετοί χώροι που παρέχει σε όλους τους επιβάτες, μαζί και με τις αποσκευές τους (πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων).

Get it on Google Play Download on the App Store