Απολαυστικά καινοτόμο το νέο SUV Honda e:Ny1

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Honda και δεύτερο EV όχημα της Ιαπωνικής μάρκας για την Ευρώπη, το e:Ny1 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη μακρόχρονη ιστορία της φίρμας. Συνδυάζει μία νέα σχεδιαστική προσέγγιση με εξαιρετική συνολικά εικόνα εσωτερικού και προηγμένη τεχνολογία, στοιχεία που το καθιστούν ένα συναρπαστικό σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο. Το Honda e:Ny1 ξεκίνησε να διατίθεται εδώ και λίγο καιρό στην Ελλάδα σε τιμές που ξεκινούν από 53.900 ευρώ (δείτε εδώ αναλυτικά)

Το e:Ny1 υιοθετεί μία τολμηρή, έξυπνη και εκλεπτυσμένη σχεδίαση που το διαφοροποιεί στη γκάμα της Honda ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Ο κοντός εμπρός πρόβολος, οι τροχοί των 18 ιντσών και τα πλατιά μετατρόχια διαμορφώνουν μία SUV σιλουέτα γεμάτη αυτοπεποίθηση. Μια λεπτή οριζόντια λωρίδα LED κάτω από τη γραμμή του καπό συνδέει τους προβολείς και δημιουργεί μια μοναδική φωτεινή υπογραφή κατά τη φόρτιση. Η θύρα φόρτισης βρίσκεται πίσω από ένα ανασυρόμενο πάνελ στην εμπρός μάσκα, ενώ η κεντρική της θέση επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου. Σε προφίλ όψη, η σιλουέτα του e:Ny1 μοιάζει με αυτή του HR-V, με παρόμοια κουπέ γραμμή οροφής. Στο πίσω μέρος τα πίσω φλας, τα φώτα φρένων και τα φώτα όπισθεν ενσωματώνονται όλα σε μια ενιαία μονάδα, μαζί με μια εκτεταμένη φωτιζόμενη μπάρα που τονίζει το πλάτος και τη στιβαρότητα του e:Ny1. Νέο χαρακτηριστικό αποτελούν τα λευκά λογότυπα «H», όπως και η  λέξη «Honda» στην πόρτα του χώρου αποσκευών που αναγράφεται με νέα γραμματοσειρά. Το e:Ny1 έχει παρόμοιες με του HR-V, όπως μήκος 4.387 χλστ., πλάτος 1.790 χλστ., ύψος 1.584 χλστ. και μεταξόνιο 2.607 χλστ.

Το e:Ny1 χρησιμοποιεί την πρόσφατα εξελιγμένη πλατφόρμα e:N Architecture F της Honda με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η ονομασία «F» (από το Front) υποδηλώνει την εγκατάσταση του κινητήρα μπροστά και τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς υποστηρίζοντας τα μικρά και μεσαίου μεγέθους EV της Honda στο μέλλον. Περιλαμβάνει τη μονάδα μετάδοσης ισχύος, τον ηλεκτροκινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, συνολικού βάρους μόλις 77,4 κιλών. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 204 PS και ροπή έως 310 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Η προηγμένη θερμική διαχείριση επιτυγχάνεται μέσω ενός υδρόψυκτου κυκλώματος, το οποίο εξασφαλίζει σταθερή παροχή ισχύος χωρίς την εμφάνιση φαινομένων υπερθέρμανσης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 68,8 kWh παρέχει αυτονομία έως 412 χιλιόμετρα, ενώ η δυνατότητα ταχείας φόρτισης επιτρέπει την επαναφόρτιση από το 10% στο 80% σε περίπου 45 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή DC και υποδοχή CCS. Αυτή η μέθοδος επιτρέπει την προσθήκη 100 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 11 λεπτά. Όταν χρησιμοποιείται ένας στάνταρ οικιακός φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος (AC), η φόρτιση 10-80% μπορεί να επιτευχθεί σε 6 ώρες.

Στο εσωτερικό του e:Ny1 δόθηκε έμφαση στην επίτευξη υψηλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας. Η καμπίνα προσφέρει μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα με απαλό φωτισμό, ανανεωμένα σχέδια καθισμάτων με ενισχυμένη επένδυση και στήριξη. Χάρη στο χαμηλό ταμπλό και την απρόσκοπτη ορατότητα, οι επιβάτες απολαμβάνουν μία ανεμπόδιστη θέα από τα παράθυρα. Στο ταμπλό κυριαρχεί η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 15,1 ιντσών, η οποία παρέχει πρόσβαση στα μενού του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μέσω μιας νέας διεπαφής χωρισμένης σε ζώνες, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το νέο μοντέλο. Μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, η οθόνη αποτελεί την επιτομή της καθαρής και απέριττης σχεδιαστικής φιλοσοφίας του εσωτερικού.

Ο έξυπνος σχεδιασμός και η διάταξη χώρων του e:Ny1 βελτιστοποιούν την προσβασιμότητα, την ευελιξία και τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, ενώ παράλληλα βελτιώνουν τον χώρο για τα πόδια και το κεφάλι χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο. Με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, το e:Ny1 έχει μέγιστη χωρητικότητα 361 λίτρων. Αυξάνεται στα 801 λίτρα μέχρι τη γραμμή του παραθύρου όταν αυτά είναι αναδιπλωμένα, και στα 1.176 λίτρα όταν είναι φορτωμένο μέχρι την οροφή.

Για την οδική συμπεριφορά, η ομάδα εξέλιξης του e:Ny1 επεδίωξε μία ποιοτική και χωρίς ενοχλητικούς θορύβους εμπειρία που αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης των επιβατών, προσφέροντας παράλληλα μέγιστη ευελιξία και οδηγική απόλαυση. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που είναι βελτιστοποιημένο δυναμικά για όλες τις ευρωπαϊκές συνθήκες χρήσης και για ένα ευρύ φάσμα οδοστρωμάτων, με συναρπαστική συμπεριφορά και υποδειγματική σταθερότητα, ώστε να το προτιμήσουν οι πελάτες αντί ενός μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το σύστημα δυναμικού ελέγχου ευστάθειας της Honda διασφαλίζει μία ομαλή και γραμμική αίσθηση του τιμονιού, παρέχοντας αρκετή ανατροφοδότηση ώστε οι οδηγοί να αντιλαμβάνονται τη διαθέσιμη πρόσφυση και να προσαρμόζουν ανάλογα τις εντολές τους. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και ευέλικτο στις χαμηλές ταχύτητες, με πιο σφικτή αίσθηση στις υψηλότερες ταχύτητες – μια εξέλιξη ειδικά για την ευρωπαϊκή έκδοση του e:Ny1. Επιπλέον, οι τρεις ειδικές προκαθορισμένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Normal και Econ Drive) επιτρέπουν στους οδηγούς να προσαρμόζουν χειροκίνητα τις ρυθμίσεις απόδοσης του αυτοκινήτου για να εξισορροπούν τα οδηγικά χαρακτηριστικά και την κατανάλωση ενέργειας.

Get it on Google Play Download on the App Store